Namjoon Seokjini odasına yatırmaya gitmişti. Seohamda hepsine veda edip işe gitmişti.Taehyung lavabodan çıkınca boş olan salona bakıp kimse yok diye mutfağa ilerledi.. Jimin ve Jungkookun hararetli konuşması dikkatini çekmiş istemeden de olsa onları dinlemeye başlamıştı.
Jungkook "off Jimin neler olmuş böyle iyi ki bebeğe bir şey olmadı.." deyince Taehyung ilk önce Jiminden bahsettiğini sansada konuşmanın devamı hiçte öyle ilerlemiyordu..
Jimin "evet Jungkook Seokjin hyung sırf Namu hyung etkilenmesin diye acısını bile içinde yaşadı başında dört tane dikiş var.." deyince.. Taehyungun olayı anlaması bir kaç saniye sürmüş anladığı an mutfak kapısından hışımla girdi .
Jimin ve Jungkook şok içerisinde Taehyunga bakıyordu. "İnanmıyorum bunu benden nasıl saklar. Güya ben onun kardeşiyim.." hayal kırıklığı ile konuştu..
Jimin "öyle deme Taetae Namu hyung neler yaşadı kendini toparlaması için ona zaman ver lütfen.." dedi.
Taehyung sinirle Jungkooka baktı "ahşşş hyungunu perişan edeceğim.!" deyip sinirle evden çıkıp gitti.
Jungkook Jimine işaret edip onun peşinden çıktı.Jiminde zaten yorgun olduğu için odasına çıkıp uyumaya gitti..
Jungkook Taehyunga yetişmişti sessiz sessiz yanında yürüyordu ..
Taehyungun omzuna dokunup "amca oluyoruz işte ne güzel.. Ne diye dellendin deli kaplancık.." dedi.
Taehyung ona göz devirip sinirli sinirli yürümeye devam etti. Jungkook gördüğü mağazaya girmek için Taehyungun elinden tutup onu içeri çekti. Taehyung neye uğradığını şaşırmıştı.
Jungkook hemen koşup eline bir tane bebek tulumu alıp "şunlara bak Taetae ne kadar sevimli minicik.." dedi. "Düşünsene evlerimizde bıcır bıcır yeğenlerimiz dolaşacak.." deyip kıkırdadı..
Taehyung gülümsemesini bastırmaya çalışarak "beni yumuşatmaya çalışma tavşan.."dedi. "Yaa öyle deme bize de oyun arkadaşı olurlar fena mı?" dedi. Taehyungun kokuna girip mağazanın içinde yürümeye başladılar.
Eline minik bebek ayakkabılarını alıp Taehyungun yüzüne yaklaştırıp "sencede sevimli olmaz mıığğ?" dedi . Yüzleri yaklaşmıştı şimdi..
Taehyung boğazını temizleyip " küçük olan şeyler sevimli olur zaten.."deyip Jungkookun elindeki ayakkabıları aldı ve bakamaya başladı..
Taehyung "ben bunu alıcam.." dedi . Jungkook gülümseyip "Namu hyungun bebeğine mi?" diye sordu..
Taehyung ima ile Jungkooka bakıp "yok bunu gelecekteki bebeğime alıyorum." dedi. "Ama ona da başka birşeyler alabiliriz."deyip diğer reyonlara yöneldi..
Mağazadan elleri kolları dolu çıkmışlardı. Taehyungun siniri geçmişti nede olsa Namu hyunguna kızgın kalamazdı o....
********
Aradan bir ay geçmişti Namjoonun bebeği 9 haftalık Jiminin bebeği 12 haftalık olmuştu.
Seoham Jiminden ayrı kalmak istemiyordu. Her gün kesintisiz yanına taşınması için ısrar ediyor her gün ya Jimin ya da Seokjin tarafından reddediliyordu..
Seokjin en son çare ona kendisinin yanlarına taşınmasını teklif edince Seoham teklifi duyar duymaz adeta soluğu onlarda almıştı.
Jimin onu odasında istemese de o ısrarla kendini odaya kabul ettirmişti. İlk kanepeyle başlayan maceraları Jimin ne olduğunu anlayamadan Jiminin yatağında son bulmuştu. Artık birlikte uyuyorlardı.