Bölüm 31 🍓

38 5 26
                                    


Yoongi babasının şirketinden çıkmış bir bank bulup oturmuştu. Babasıyla arasının düzelmesi hafiflemesine, Bay Kim ve Bayan Kime verdiği derste içinde bir rahatlamaya sebep olmuştu.

Bu mutlulukla Seohamın açtığı gruba girip buluşucakları mekanın adresini sormuş akşam sekizde orda olmalarını söylemişti.Seokjin adresi atınca telefonunu cebine koyup oturduğu yerde geri yaslandı..

Namjoon, Hobi ve Jimin ise oturmuş kendi aralarında bebekleriyle ilgili birşeyler konuşup gülüşüyorlardı.

Hepsinin telefonuna aynı anda bildirim gelince ilk şaşırmış daha sonra telefonlarını alıp gelen mesajı okumuşlardı.

Jimin yüksek sesle mesajı okumaya başladı.."Civcivim sorguya gireceğim gecikebilirim güzelce yemeğinizi yiyin sizi seviyorum.." Namjoon "Jimin biz bunu bilmesekte olurdu canım.." deyince Jimin " hyung sizde okuyun mesajları hadi" dedi.

Hobi " Babamın yanındayım biraz gecikeceğim Hobiam.. Sizi veriyorum." deyip "Jimin neler oluyor bizede anlatır mısın?" dedi.

Jimin "bir dakika hyung.. Namu hyung sende oku.." dedi. Namjoon sıkıntıya mesajı okumaya başladı "sevgilim ben geç geleceğim yetiştirmem gereken projeler var.. Sizi çok seviyorum.." yazmış "Jimina neler oluyor artık anlat.." dedi.

"Hyung sabah masada Jin hyung ve Seoham gizli gizli bir şeyler karıştırıyordu telefondan, şüphelendim bir boşluk bulup Hamın telefonuna baktım." İkisi de aynı anda "eee" deyince devam etti Jimin.. "Bunlar grup kurmuş hyung akşam buluşucaklar bizi çekiştirmek için hemde.." dedi.

"Hyunglar mutlaka Jin hyungun her zaman gittiği bir mekan var orda buluşurlar. " deyince Namjoon gözlerini kocaman açıp " ne yani Jimina onları takip mi edeceğiz?" dedi.

Jimin suratındaki sinsi gülüş ile iki elini birbine sürtüp " elbette onları takip edeceğiz hyung . Hatta bunu operasyon olarak düşünün... Hyung bide grup adlarınıda tutunamayan sefil babalar koymuşlar. Heh bizde hemen grup ismi buluyoruz düşünün.."dedi.

Namjoon "hmm düşünelim bakalım.." dedi. Şimdi üçüde tüm herşeyi bırakmış gruplarına isim düşünüyorlardı.

Hobi "buldummm.." diye bağırınca Jimin ve Namjoon yerinden sıçradı. "Off hyung ödümüzü patlattın yaa.." dedi Jimin.

Hobi " pardon çocuklar anın heyecanıyla oldu.." deyip güldü. "Eee ne buldun Hobia.." diye sordu Namjoon..

" Şimdi bunlar güya bizim yüzümüzden Tutunamayan Sefil Babalar olmuşlar ya o zaman bizde Süründürenler olacağız .. Evet grubumuzun adı 'Süründürenler' olacak.." dedi gayet gururlu bir biçimde...

Jimin "tamam o halde operasyon başlasın hyunglarım.." dedi hepsi kalıp odaya gidip hazırlanmaya başladılar.

*******

Jimin,Hobi ve Namjoon mekana gelmiş hemen üst kata çıkmışlardı. Şanslarına oturdukları yerden aşağısı çok net gözüküyordu.

"Ohh daha gelmemişler yoksa içeri girerken net yakalanırdık.." dedi Jimin.. Hobi Namjoona göz devirip " aslında Namu masalara falan çarpmasa dikkat çekmezdik.." deyince Namjoon " off hyung içerinin ışıklandırması çok az ben ne yapayım.." deyip omuzlarını çekti.

Garson yanlarına gelip yalandan öksürüp pür dikkat aşağıya bakan üçlünün dikkatini çekti. " Buyrun efendim hoşgeldiniz ne alırdınız?" deyince Namjoon düşünmeye başladı.. " Neler var acaba menü falan yok mu?" deyince Jimin " hyung buraya yemek yiyip alem yapmaya gelmedik farkındaysan işimize odaklanalım.." dedi. Sonra garsona dönüp "bize üç portakal suyu lütfen.." dedi..

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin