Bölüm 16🍓

69 7 51
                                    


Namjoonun midesi yıkanmış bir süre kalması için yoğun bakım ünitesine alınmıştı.. Şuan için uyutuluyordu.Seokjin ise şuan doktorun odasında Namjoonun durumu hakkında bilgi alıyordu..

"Bay Kimin midesini yıkadık şuan için uyutuyoruz.. Onu neyin zehirlediğini araştırıyoruz.."dedi doktor.

Seokjin "peki ne zaman çıkar yoğun bakımdan.." diye sordu.Doktor "sanırım iki gün kalması gerekli Seokjin bey Bay Kimin bünyesi çok yorulmuş kendini toplarlaması iki günü bulur.."

Seokjin doktorun odasından çıkmış koridordaki banklardan birine oturmuş başını elleri arasına almış düşünüyordu. Jimin yanına gelip elini omzuna attı."Hyung ne dedi doktor?.." diye sordu.

"İki gün yoğum bakımda kalması gerekiyor Jimin.. Onu yalnız bırakmamalıydım kendimi suçlu hissediyorum.."dedi. Jimin "hyung bunu hiç birimiz bilemezdik şimdi önümüze bakalım Namjoon hyung kendini toparlar en kısa zamanda ben güveniyorum ona.." dedi..

Seokjin başını salladı, ağır ağır kalktı yerinden yoğun bakımın açıkta olan camından gamzelisine bakıyordu.. Gülüşüyle kalbini çarptıran gamzelisi şimdi makinalara bağlı öylece yatıyordu..

********

Jimin ve Jungkook Yoongi ve Hobiye durumu anlatmak için geri dönmüşlerdi. Şimdi ise Namjoonların evinin kapısında durumu nasıl anlatacaklarını düşünüyordu. "Bundan kaçışımız yok Jungkook çal artık kapıyı.."dedi Jimin.

Jungkook ağır hareketlerle zile bastı.. Hobinin neşeli sesi yankılandı diyafondan "Kim oooooooğğğ.." Jimin "biziz Hobi hyung Jimin ve Jungkook açar mısın?."dedi. Hobi cevap vermeden otomatiğe bastı ve kapı açıldı.

Jimin ve Jungkook içeri girdiler Hobi onları her zamanki güler yüzü ile karşılamıştı "geçin çocuklar hoşgeldiniz size ne ikram edeyim ..."dedi..

Yoongi salonda bu ikilinin evlerine gelmiş olmasının şaşkınlığıyla ifadesiz suratıyla ikisine bakıyordu.

Oturdular "hyung gel otur biz birşeyler içmeye gelmedik size bir şey anlatmaya geldik."dedi Jungkook..

İkiside merakla Jimin ve Jungkooka bakıyordu.. Kimseden ses çıkmayınca ters birşeyler olduğundan şüphelenen Yoongi sert ses tonuyla "biriniz artık o lanet çenesini açıp konuşmaya başlasa iyi olur çünkü ben sıkılmaya başladım.. Hem Namjoon nerde siz neden erken döndünüz..?"diye sordu ..

Jimin "hyung anlatıcam ama beni bölmeden ve sakin bir şekilde dinleyin lütfen" dedi..

İkisi de başlarını sallayıp tüm dikkatlerini Jimine vermişti...

*********

Jimin "....işte böyle oldu hyung ama söylediğim gibi merak edilecek bir şey yok Namjoon hyung uyanır uyanmaz Seokjin hyung onu alıp buraya getirecek siz endişelenmeyin lütfen.." deyince Yoongi hırsla ayağa kalktı.

Sinirden suratı kıpkırmızı olmuştu "endişelenmeyelim mi Jimin? bunca şey oldu ve siz bize şuan mı bunları anlatıyorsunuz bunun hesabını size daha sonra soracağım şimdi bizi hemen Namjoonun yanına götürün hemennnn.." diye bağırdı.

Hobi bile irkilmişti Yoonginin bağırmasıyla çünkü Yoongi şuan hem çok endişeli hemde çok sinirliydi.. Hobi de ayaklandı "Yoongi sakin ol ve evet Jimin bizi Namjoona götür." dedi.

Jungkook "Hyung şuan oraya gitmenizin Namjoon hyunga bir faydası yok.. Zaten uyanınca buraya getirecek Seokjin hyung onu.." deyince Yoongi hırsla "siktirme lan Seokjin hyungunu o kim oluyorda Namjoonun yanında ve onunla ilgili kararlar veriyor.. Zaten Namjoonun başına ne zaman bir bela gelse yanında o var.."dedi..

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin