Yoongi Bayan Kimin evlerine geldiği günden beri kafasında düşünüyordu.Ailesi ile görüşme meselesini Hobi ile konuşmuşlardı aslında bir bebeği olacağını onlara söylemeli aynı zamanda Seokjinin ailesi ile ilgili babasıyla konuşmalıydı.Şuan mutfakta kahvaltı masasında oturmuş diğerlerinin uyanmasını beklerken aklından babasına neler söylemesi gerektiğini düşünüyordu.
Sıkıntıyla nefes alıp verdi.. Dirseğini masaya dayadı elini başına koydu. O sırada arkasından boynuna dolanan kollarla kendine geldi.
Hobi tüm neşesiyle "günaydın kediciğim" deyip yanağına bir öpücük bıraktı.
Oda aynı neşeyle karşılık verdi sevgilisine "günaydın Hobiam" deyip onu elinden tutup yanındaki sandalyeye oturttu.
"Şimdi kış ayındayız soğuk süt içemezsin mideni üşütebilirsin Hobiam.. Ben şimdi ısıtırım sütünü sen başla. " dedi.
Hobi masadan kalkan Yoonginin elini tutup "gerek yok Yoongia öylede içebilirim sorun değil.." deyince Yoongi elini onun karnına koyup " yavru sincabımız için zaten Hobia .." deyip güldü.
Hobi Yoonginin elini bırakıp kollarını önünde birleştirdi dudaklarını sarkıtıp " heee yani bebeğimiz olmasa bana bir süt bile ısıtmazsın öyle mi hain kedi.." dedi.
Yoongi " Hobiam ne desem yanlış anlıyorsun ama.." deyince "ha ben anlayışsız biriyim yani Yoongi." dedi Hobi..
Yoongi gözlerini yumdu sabır dilercesine kafasını yukarı kaldırıp derin bir nefes aldı.. Hobinin önünde diz çöküp ellerini ellerinin içine aldı.
" Hobiam ben herşeyi sizin için yapıyorum zaten ve sizi çok seviyorum lütfen sende beni zorlama olur mu?" dedi.Hobi şimdi ağlıyordu. Yoongi ne olduğunu anlayamamış bir şekilde ona bakıyordu.. Hobi hıçkırıkları arasında " s-sen çok i-iyi bir baba olacaksın.." dedi.
Yoongi Hobinin duygu durum değişikliği karşısında şoke olmuştu. Daha fazla konunun uzamaması için ayağa kalktı. Hobinin yaşlarını silip sütü ısıtmak için tezgaha yöneldi.
Yoongi sütü ısıtırken Namjoon ve Taehyungda gelmiş masaya oturmuştu. Namjoona hala iç çeken Hobiye bakıp "ne oldu Hobia neden ağladın sen?" deyince Yoongi ona fırsat vermeden "hamilelik hormonları işte ." dedi.
Namjoonun gözleri dolmuştu bile Yoongi arkası dönük olduğu için görmüyordu ama Taehyung şaşkınlıkla Hobi ve Namjoon arasında gözlerini gezdiriyordu.
Namjoon birden " alçak kedi hem adamı ne hale getirdi hemde basit birşey gibi himililik hirminliri işti diyor.." deyip ağlamaya başladı.
Yoongi sütleri bardaklara koymuş birini Namjoonun önüne birini Hobinin önüne bırakıp yerine oturmuştu.
Namjoon " ya benim sıcak ballı sütümü neden sen yapıyorsun ben Seokjini istiyorum." dedi ve daha çok ağlamaya başladı.. Hobi Namjoona bakıp "yaa ama sevenler neden ayrı ne zaman kavuşacak bu çocuklar Yoongi ne zaman.." deyip ağlamaya devam ediyordu...
Yoongi "müsadenizle hemen geliyorum" deyip masadan kalkıp bir hışım odasına girdi kendini yatağına atıp başını yastığına gömdü ve ağğğğğ diye bağırmaya başladı..
Yaklaşık bir dakika boyunca bağırdı. Yataktan kalktı üstünü başını düzeltti ve odadan çıkıp mutfağa geldi.
Yerine oturdu sakince hazırladığı omletleri herkesin tabağına servis edip yüzüne yerleştirdiği gülümsemesiyle "güzelce yiyip bitirin.." deyip diğerlerinin bakışlarına aldırmadan yemeğini yemeye devam etti.