Bölüm 23 🍓

46 6 44
                                    


Seokjin son günlerde Jiminin moralinin bozuk olduğunun farkındaydı.. Geri döndüklerinden beri Seohamı görmemişlerdi.. Arada Seokjini arayıp zehirlenme olayıyla ilgili bilgi veriyordu ama yanlarına hiç gelmemişti..

Jimin inkar etsede onu göremediği için morali bozuktu.. Konuşmalara katılmıyor Jungkookun yaptığı şakalara yalandan gülüyordu ...

Bugünde bitmiş hepsi evde toplanmıştı.. Jimin kafasını oyalamak için mutfakta bir şeyler hazırlıyordu.. Seokjin üstünü çıkarıp yanına geldi. Elini omzuna atıp "nasılmış bakalım benim hamarat civcivim.." dedi Seokjin.. Jimin yine yalandan gülümseme koydu yüzüne "iyiyim hyung herkes aynı şeyi söylüyor ben iyiyim gerçekten hem neden kötü olacakmışım ki.."dedi.

Seokjin "peki o halde civciv bişey demedim. Ama aklıma ne geldi biliyor musun.?" "Ne geldi hyung?" dedi. "O kadar şeyler yaşadık Seoham bize çok yardımcı oldu. Onu ve Yoongileri yemeğe davet etmek istiyorum.."dedi. O sırada Jungkookta yanlarına gelmişti. Seokjinin ağzından Seohamın adı çıkar çıkmaz Jiminin gözlerindeki parıltıyı ikiside fark etmişti. Jungkook lafa girdi hemen "çok iyi düşünmüşsün hyung harika olur.."dedi.

"Hem Jiminin yaptığı yemeklerde çöpe gitmemiş olur hyung..Baksana sanki orduyu doyuracak.."dedi. Seokjin Junkookun söylediğiyle etrafına bakınca farkına vardı tezgahın üstü çeşit çeşit yemeklerle doluydu. "Jiminaa restoran açtın da haberimiz mi yok .."deyince Jimin yalandan gülüp "ehe ehe ehe farkında değilim hyung kusura bakma.."dedi.

Seokjin telefonunu çıkardı. Seohamın üzerine tıkladı. İki çalıştan sonra telefon açıldı.

"Alo."

"Oooo sevgili dostum Jin buyur bakalım yine ne olaylar yaptınız.."

"Aşk olsun Ham biz öyle insanlar mıyız.?"

"Evet aynen öylesiniz kardeşim."

"Neyse neyse uzatma hadi akşam bize yemeğe gel. Namjoonları falanda çağıracağım Jimin çok güzel yemekler yaptı."

"Oooo marifetli civciv demek yemek yaptı. Bunu kaçıramam tamam gelirim."

"Tamam hadi görüşürüz."

"Görüşürüz."

Seokjin telefonu kapattı.Jimine yumruğunu uzatıp onunda uzatmasını bekledi. Jiminde aynı şekilde yumruğunu uzattı ve tokuşturdular.."Tamam Seoham geliyor sıra Yoongi kedisini ikna etmekte." deyince Jimin "onu sen merak etme hyung ben Hobi hyunga söylerim Yoongi hyung mecbur gelir.."deyip kahkayı bastı.

Jungkook dudaklarını sarkıtıp "bakıyorum da çok iyi ikili oldunuz hee.."dedi. Kıskandığı belli oluyordu. Seokjin "kıskanma Kook sende aşık ol hyungun sanada yardım eder."deyince Jimin telaşla "kim aşık hyung yok öyle bir şey aşık falan değilim en fazla belki bi etkilenme .."dedi. Seokjin "aynen civciv aynen."dedi. Jungkook ve Seokjin gülüyordu şimdi de...

Seokjin hemen ciddiyete bürünüp
"hadi oyalanmayın misafirimiz gelecek, gelemeden masayı kurun.." deyip emirlerini sıraladı ve odasına çıktı.. Kafasında planı yaptı. Önce duş alıcak sonra giyinecek sonra gamzelisini görmek için bekleyecekti..

Jimin o arada hemen Hobiyi aradı.. Hobi tüm neşesiyle açtı telefonu..

"Aloo.. Jiminaaaahh."

"Alo.. Hobi hyung nasılsın?."

"Ahh iyiyim Jimin Sen nasılsın bakalım."

"Çok iyiyim hyung. Ben sana şey dicektim. Jin hyungum bu akşam Bay Parkı yemeğe davet etti. Sizde gelir misiniz? Hem Yoongi hyungla aralarındaki buzlar için iyi olabilir diye düşündüm ..."

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin