"Gamzelim hadi uyan kontrol günü bebeklerimiz nasılmış öğrenelim.." Namjoon gözlerini ovuşturarak yataktan doğruldu.. "Bugün doğuma ne kadar kaldığınıda öğreniriz belki..Araştırdım ikiz bebekler biraz daha erken doğabiliyormuş" "Umarım gamzelim.." deyip Namjoonu yanağından öpüp yataktan kalktı.Seokjin banyoya yöneldiği sırada telefonu çalmıştı. Telefonu açıp konuşmaya başladı..
"Efendim Jackson.."
"Bay Kim, bugün şirekete gelmeniz gerek.."
"Bugün olmaz Jackson.. Hastanede işlerim var.. Ne varsa ertele.. Yada Jungkook halletsin yerime.."
"Onun halledebileceği bir durum değil Bay Kim.. Yeni ortaklarımız hepinizle görüşmek istiyor. Jimininde gelmesi gerekli."
Seokjin sıkıntıyla nefes alıp verdi.
"Tamam Jackson geleceğim. Görüşürüz."
Telefonu kapatmış Namjoona bakıyordu. Namjoon " gelemiyor musun?" "Malesef gamzelim çok istiyordum biliyorsun ama erteleyemiyorum.." "Tamam üzülme bir dahakine gelirsin sende.."
Seokjine teselli veriyordu ama kendiside üzgündü.. Namjoon kalkıp " tamam gelemiyorsun ama bu beni hazırlamaktan kurtulduğun anlamına gelmez.." deyip gülümsedi.. Seokjin "kurtulmak isteyen kim zevkle.." deyip Namjoonun elini tutup onu banyoya götürdü..
*******
Namjoon hastaneye gelmiş doktorun kapısında beklerken diğer herkesin çift olması içinin burkulmasına sebep olmuştu. Ama yinede moralini bozmadan elini karnına koyup birazdan bebeklerini görecek olmanın heyecanına bıraktı kendini.
Hemşire kendisini çağırdığı zaman doktorun odasına doğru ilerledi.
"Hoşgeldiniz.. Evet bakalım bebekleriniz ne durumdalar.." jeli sıkıp ultrason aletini Namjonun karnında gezdiren doktorun yüzünü inceliyordu Namjoon..
"Bir sorun mu var?" "Şey yanınızda eşiniz yada yakınınız yok mu?" "Hayır bugün tek geldim.. Neler oluyor söyler misiniz?"
Namjoon iyice endişelenmeye başlıyordu.
" Sakin olun olur mu? Tam olarak emin olmadan sizi korkutmak istemem ama erkek olanın kalp atışlarını alamıyorum.." Namjoon yerinden doğruldu " Ne demek kalp atışlarını alamıyorum..Tekrar bakın.."
Doktor tekrar baktığında Namjona dönüp " üzgünüm Bay Kim kalbi durmuş... Diğer bebeğin ve sizin hayatınız için sizi acilen doğuma almamız lazım.."
"Daha önceki kontrolde çok sağlıklı diyordunuz şimdi birden nereden çıktı bu!!.." "Sakin olun Bay Kim "
Namjoon doktoru dinlemeden odadan çıkıp gitti.
Odadan çıktığında ayakları onu taşımıyordu. Duvardan destek alıp yürümeye çalışıyor bir yandanda çantasında ki telefonu arıyordu. "Lanet telefon nerdesin nerde aradığımda bulamam zaten.." bir yandan ağlıyor bir yandan söyleniyordu.
Kendini hastanenin dışına attığında ağlamaktan harap olmuş bir halde zorlukla yürümeye çalışıyordu..
Karşıdan gelen kadını tanıyamadı bile.. Kadın koşarak yanına geldiğinde Seokjinin annesi olduğunun farkına yeni varmıştı.
Bayan Kim endişeyle " Namjoon ne oldu oğlum, hadi annene söyle.." deyince.. Namjoon sinirle Bayan Kimi itip " sen benim annem değilsin. Sen, siz... Siz bizi mahvettiniz , bebeğimi kaybettim.. Oğlumu kaybettim kalbi atmıyor artık mutlu olursunuz.." deyip gözleri kapanıp yere yığılacağı sırada Bayan Kim tuttu.