Seokjin sabaha karşı aklındaki hayallerle uykuya dalmıştı.. Saatten habersiz uykusunun en tatlı yerinde çalan kapıya siktiri çekip söylene söylene kapıya yönelip açtı..Karşısında dün gece sarhoş olup geç saatte sızmasına rağmen muhteşem bir gamzeli görmeyi beklemediği için bu sefer yüksek sesle "Siktir..." dedi. Namjoon bu tepkisine şaşırmıştı..
(Namjooonnn hastayım sanaa 🫠)
"Bay Kim sikitir çekicek kadar mı berbat haldeyim ?" diyip omuzlarını düşürdü..Seokjin "hayır hayır gamzeli aksine dün geceden sonra nasıl bu kadar kusursuz olabildiğine şaşırdım" deyince Namjoon utanarak elini ensesine çıkarıp "umarım sizi çok zorlamadım Bay Kim sarhoş olmak planım dışında gelişti beni odama kadar getirmişsiniz onun içinde ayrıca teşekkür ederim.."dedi..
"Önemli değil gamzeli zorlanmadım desem yalan olur çünkü fazla tatlıydın.." deyip Namjoona göz kırptı..
Namjoon daha ne kadar utanıp kızaracağını bilmiyordu.. "Her neyse şeyy ben sizi kahvaltı için çağırmaya gelmiştim.. İhaleye aç katılmanızı istemem efendim.." dedi..
Seokjin " ahh pekala gamzeli ben hemen hızlı bir duş alıp üzerimi giyinip geliyorum.. Bu arada saat kaç toplantıya ne kadar kaldı..?" diye sordu..Namjoon "ahhh Bay Kim ihaleye daha iki saat var efendim ama ben kahvaltı yapıp daha sonra ihale için projenin üstünden bir kez daha geçeriz diye düşündüm.."dedi.
Seokjin "çok iyi düşünmüşsün gamzeli sen bekle ben hemen duşa giriyorum" dedi. Arkasını döndü ve t-shirtünü çıkarıp banyoya doğru ilerlemeye başladı. Namjoon onun arkasında ağzı açık derince yutkunup mırıltı şeklinde söylendi...
"Bu ne amk Asya ve Avrupa'yı bağlayan FSM köprüsü gibi mübarek.." dedi..(bunlar yazarın duyguları olabilir😏🤤)Kafasını iki yana salladı gözlerini kapattı derin bir nefes aldı "kendine gel Namjoon oğlum o senin patronun patronun.." dedi arkasını döndü kapıyı kapatıp koşar adım odasına geldi yatağa oturdu..Elleriyle yüzüne yelpaze yapmaya başladı ateşi başına vurmuştu kalbi gümbür gümbür atıyordu.. Odasındaki mini dolaptan soğuk bir su aldı kafasına dikti...
*********
Yaklaşık yarım saat sonra odasının kapısı tıklatıldı. Üstünü saçını başını düzeltti aynada son kez kendine baktı kapıyı açtı.
Biraz önce kendini görünce siktir çeken Seokjini görünce dışından olmasa da oda içinden bir siktir çekti.. Seokjin karşısında adeta bir ilah gibi dikiliyordu..
(Bencede Siktir çekilicek haldesin Seokjin 🤤🤌)