Namjoon sabah telefonuna gelen bildirim sesiyle uyandı.. Telefonuna bakmadan önce Hobinin yatağını kontrol etti orda yatıyordu.. Bu konuda gayet ciddiydi o sevgilisinden ayrı kalmak zorundaysa Yoongiye rahat vermeyecekti..Hobinin gizlice Yoonginin odasına gidip Yoonginin osura osura uyuduğunu görüp hayal kırıklığıyla yatağa döndüğünü bilmeden planının işe yaradığını düşünüyordu Namjoon..
Telefonu eline aldı gelen mesaj kalbini hızlandırmıştı.. Heyecanla açtı ve okudu..
Çilekli Jelibonum 🍓: Gamzelim seni çok özledim.. Gardiyan Yoongiye sorar mısın? Görüş günü ne zaman acaba..
Gamzelim: Bende seni çok özledim sevgilim ama görüş günü yok çünkü gardiyan Yoongi bana hücre cezası verdi .. Ama ben kafaya koydum senin için burdan firar edeceğim 🥹
Çilekli Jelibonum 🍓: Şuan bana sevgilim demiş olmanın sevincini bile yaşayamıyorum lütfen bir an önce seni görmem için bir fırsat bul olur mu? Senden haber bekliyorum gamzelim.
Gamzelim : Yoongi götümden ayrılmıyor ama ben onun bagını buldum .. Hobiayla onu oyalayıp gelicem sevgilim. Bu akşam saat 9 da bizim parkta ol seni seviyorum 💓
Çilekli Jelibonum 🍓: Seni seviyorum diyen dillerini.... Neyse buluştuğumuzda yerim artık gamzelim kaçışın yok. Gelirken getirmemi istediğin bişey var mı alayım sevgilime ❤️
Gamzelim : Sana zahmet olmazsa eğer çilekli jelibon istiyorum 😏
(Evet Namu Jini öyle kaydetti çünkü Namjoon Jinin bebeği ve öyle davranıyor 🥹)
*****
Seokjin mesajı okudu suratındaki gülümsemeyi tutamıyordu.. Jimin ve Jungkook ağızları açık bir şekilde onu izliyordu.
Seokjin üstündeki bakışları farketti yalancı bi öksürükle üstünü düzeltip ikiliye döndü. "Evet konumuza gelelim buldunuz mu bunu yapanı..?" diye sordu..
"Hyung yapanı henüz bulamadık ama yapanı tanıyan birini bulduk.. Bizim boş depoya aldık bizi bekliyor.." deyince Seokjin hemen ayaklandı "hadi gidelim bu iş bugün çözülecek.." dedi ve evden çıktılar.
Arabaya binmiş depoya doğru yola çıkmışlardı Seokjin Jungkooka dönüp "Park Seohamı ara söyle depoya gelsin."dedi. Jimin "o kim hyung..?" diye sorunca.. " Liseden arkadaşım liseden sonra ben mimarlık okurken oda polislik okudu şuan komiser yardımcılığı yapıyor.."dedi .. Jimin şaşırmıştı"hyung bu işi kendimiz hallederiz sanıyordum polisi karıştırmana şaşırdım.." deyince Seokjin ona döndü ve "Jimin biz mafyamıyız koçum illegal işler yapalım tabiki de polisle işbirliği yapacağız ." dedi.
Jungkook,Seokjinin dediğini yapmış Park Seohamı aramış olayı anlatmış deponun adresini vermişti.. Bu sırada depoya varmışlardı..
Seokjin ne kadar mafya değiliz desede üçüde takımlarının içinde birer mafyayı andırıyordu.. Deponun kapısı büyük bir gürültüyle açıldı sedece ayak sesleri yankılanıyordu.. Jiminin bahsettiği adamın yanına gelmişlerdi. Adam sandalyede oturuyor başındada Seokjinin şirket korumalarından biri duruyordu.. "Hoşgeldiniz Bay Kim.." Seokjin başını eğip direk adama döndü..
"Anlat hemen bunu Namjoona kim yaptı kim zehirlemek istedi onu?" Şuan için sakin görünse de sabrı yoktu Seokjinin.. Adam "ben hiç bir şey görmedim bilmiyorum söylediğiniz kişiyi tanımıyorum bile.." dedi..
Seokjin alayla güldü önce Jimine sonra Jungkooka dönüp "duydunuz mu çocuklar hiç bir şey bilmiyormuş.. Off masum bir adamı alıp bana getirdiniz aşk olsun ama.."dedi.. Sonra adama doğru yürüyüp "afedersiniz beyefendi sizi de zorla alıkoymuş gibi olduk çok özür dileriz efendim .. ben kalkmanıza yardımcı olayım.." deyip adama elini uzattı ..