Patryk Baran
Dziś był dzień po zaręczynach i moje emocje nadal ze mnie nie schodziły. Czułem się jakbym dalej stał na tej plaży to było niesamowite.
No ale trzeba żyć dalej i stwierdziłem, że zabiorę dziś Bartka w takie dość spokojne miejsce bo do dżungli? Powiedzmy. Wiem, że Bartek uwielbia takie atrakcje na uboczu, a jak dochodzą do tego zwierzęta to jest w siódmym niebie.
Dlatego ubraliśmy się w luźne ubrania i takie trochę do zniszczenia bo jednak idziemy przez dzicz. No ale mój modniś Bartek i tak ubrał lnianą białą koszulę i dżinsowe spodenki. Nie rozumiem go.
Poszliśmy na atrakcje pieszo, bo ruch to zdrowie, co nie? Gdy doszliśmy kupiliśmy bilety i w małej grupce poszliśmy w głąb. Do Bartka ciągle przyczepiały się zwierzaki, a do mnie żaden.
- Mam być zazdrosny? - pokazałem na siedzącą na ramieniu chłopaka małpę.
- To tylko przyjaciółka - zaśmialiśmy się oboje.
---
Siedzieliśmy sobie w pokoju po powrocie z dżungli. Bartek akurat brał kąpiel, a ja czekałem żeby z nim pogadać. Chłopak po 10 minutach wyszedł w samych bokserkach i usiadł na kącie łóżka. Ja wstałem i usiadłem obok niego.
- Bartek - zacząłem - Ja wiem, że ty pewnie uznasz za żart, ale ja serio myślałem o ślubie - powiedziałem i gdy skończyłem patrzyłem na reakcję Bartka.
- Czemu miałbym uznać to za żart? - zapytał.
- No nie wiem, ostatnio mówiłeś, że to nielegalne i w ogóle - mówiłem bawiąc się palcami.
- Ale to w Polsce - uśmiechnął się - w Las Vegas na przykład to norma. Co za problem uzbierać trochę i tam pojechać. I co z tego, że w Polsce będzie nie ważny, ale dla nas będzie ważny - objął mnie jedną ręką.
- W sumie racja - uśmiechnąłem się - teraz będę mógł spać spokojnie - zaśmiałem się i położyłem się na łóżku.
- Dobranoc - powiedział gasząc lampkę Bartek.
- Dobranoc.
Bartek Kubicki
4 dni później
- Dzień dobry - usłyszałem cichy głos obok mnie.
- Dzień dobry - przetarłem oczy i ujrzałem uśmiechniętego Patryka obok.
Nadal w jego oczach widziałem zachwyt biżuterią. Codziennie rano sprawdzam powiadomienia, czy ktoś ode mnie niczego nie chcę itp. Zauważyłem powiadomienie od Nel napisała do mnie z 20 minut temu, więc od razu wszedłem w wiadomość.
Nel
Hejka
Słuchaj musimy pogadać
Jakby marnujesz się z Patrykiem
Kocham cię Bartek!!!
Serio błagam cię będziesz tego żałować
Nel...
Jakby wszystko spoko i w ogóle ale ja mam chłopaka
W sumie nawet trochę więcej, ale to nie ważne
Nie rzucę go dlatego że się we mnie kochasz kobieto ogar masz 18 lat
- Z kim tak piszesz? - zapytał mój narzeczony.
CZYTASZ
This was the one [°Partek°]~Bartek Kubicki×Patryk Baran
FanfictionPatryk Baran który przylatuje do Polski po paru latach z Anglii, dzięki swojej siostrze poznaje Bartka który okazuje się że będzie dla niego kimś więcej. Para podróżuje po całym świecie napotyka wielu ludzi, którzy albo motywują ich i prowadzą na do...