Żubry

24 2 3
                                    


Barwy: miedziany i złoty


Żubry mają talent do żartu , potrafią rozbawić nawet najsmutniejszego biesa. Uczniowie tego domu mają dystans do nie tylko do różnych rzeczy ale i do samego siebie. Właśnie dzięki nim na lekcji nigdy nie wieje nudą. 

Na dodatek w tym domu znajdziesz sportowców i największych fanatyków quidditcha.

Każdy nowo przybyły uczeń który trafi właśnie do tego domu otrzymuje kufel oczywiście z żubrem na ich ulubionych napój czyli piwo kremowe.  Dlatego nie zdziwił się, że w pokoju wspólnym jest tyle beczek z właśnie z nim.

Pokój Wspólny Żubrów

Lokalizacja: Pokój wspólny Żubrów znajduje się w podziemiach zamku, w specjalnie wybudowanej piwiarni. Wejście do piwiarni prowadzi przez tajne drzwi ukryte w jednym z korytarzy zamkowych.

Wejście: Aby dostać się do pokoju wspólnego Żubrów, uczniowie muszą znaleźć ukryte drzwi wzdłuż jednego z korytarzy zamkowych. Drzwi te są zamaskowane jako przesunięta kamienne płytka, która odsłania się po naciśnięciu określonego kamienia w murze. Odsłonięcie drzwi ujawnia spiralne schody prowadzące w dół do piwnicy.

Wnętrze: Po zejściu po spiralnych schodach, uczniowie docierają do przestronnego, ale przytulnego pomieszczenia w piwnicy zamku. Wnętrze jest w całości wykonane z kamienia, z miedzianymi i złotymi detalami zdobiącymi ściany i meble. Na ścianach wisi wiele portretów poprzednich mistrzów domu, którzy również byli znani z poczucia humoru i pasji do sportu.

Dekoracje i Atmosfera:

Beczki z Piwem Kremowym: W pokoju znajdują się liczne beczki z ulubionym napojem Żubrów – piwem kremowym. Każda beczka ma ręcznie rzeźbionego żubra na swoim wieku, co dodaje autentyczności i charakteru piwiarni.

Kącik Quidditcha: W jednym z rogów pomieszczenia znajduje się specjalnie wydzielony kącik, gdzie są eksponowane trofea z Quidditcha, a na ścianach wisi flagi i plakaty związane z tym sportem.

Kącik Rozrywki: Na przeciwległej ścianie znajduje się kącik z wygodnymi kanapami, stolikiem do gier planszowych i regałem z książkami komediowymi oraz zbiorami dowcipów.

Sekrety i Tajemnice:

Latające Potwory Ciemności: Na suficie piwiarni można dostrzec malowidła przedstawiające latające potwory ciemności, które w nocy zmieniają swoje położenie i wygląd, czasem zaskakując i bawiąc uczniów.

Magiczna Fontanna Humoru: W centralnym punkcie pomieszczenia znajduje się magiczna fontanna, która wypływa zawsze wtedy, gdy ktoś opowiada szczególnie zabawną historię lub żart. Fontanna ta jest znakiem akceptacji i uznania dla umiejętności humorystycznych Żubrów.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz