Zaułek Morskich Magów znajduje się w ukrytej części gdańskiego Starego Miasta, tuż przy nabrzeżu, gdzie nowoczesne budynki ustępują miejsca historycznym, ozdobnym kamienicom. Wejście do zaułka znajduje się w jednej z bocznych uliczek, ukrytej za magicznymi zaklęciami, które chronią to miejsce przed nieczzrodnyi.
Zaułek Morskich Magów to malownicze, magiczne miejsce, które emanuje atmosferą morskiej tajemniczości. Wąska, brukowana uliczka jest wyłożona kamiennymi płytami, które migoczą w blasku lampionów. Stare, drewniane budynki z malowniczymi, wysmukłymi oknami i strzechami przypominają dawne, morskie domostwa. Na każdym rogu uliczki można dostrzec elementy dekoracyjne związane z morzem – muszle, koralowce i magiczne morskie runy.
Powietrze w Zaułku Morskich Magów pachnie solą morską i świeżymi ziołami, które rosną w wąskich ogrodach między budynkami. Co jakiś czas, w powietrzu unosi się cichy szum fal i odgłosy morskich stworzeń, które dodają miejscu wyjątkowego klimatu. W nocy ulica jest oświetlona przez magiczne latarnie, które emanują miękkim, niebieskawym światłem, przywodzącym na myśl blask księżyca odbijającego się na wodzie.
Kominek teleportujący do Wioski Wóda: Kominek teleportujący znajduje się w centrum zaułka, w dużej, okrągłej komnacie na parterze jednej z kamienic. Jest to imponujący, marmurowy kominek z bogato zdobionymi detalami przedstawiającymi morskie stwory i fale. Wnętrze kominka lśni w odcieniach błękitu i zieleni, a jego powierzchnia jest zdobiona złotymi runami, które świecą w ciemności. Ogień w kominku jest nietypowy – przypomina wirujący wir morskich fal, zmieniający kolory od błękitu po turkus.
Dostęp do kominka taki sam jak w poprzednich przypadkach
Otoczenie: Wokół kominka znajdują się różnorodne sklepiki oferujące rzadkie przedmioty związane z magią morską, jak magiczne muszle, perły o specjalnych właściwościach oraz morskie eliksiry. W jednym z zakątków zaułka znajduje się przytulna kawiarnia, w której czarodzieje mogą napić się morskich herbat i skosztować regionalnych smakołyków, takich jak ciasta z nadzieniem owoców morza.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)