Profesor zielarstwa to Michał Miklik

1 0 0
                                    


Ma krótkie, niechlujnie przystrzyżone włosy, które są zazwyczaj lekko przetłuszczone i rzadko uczesane. Włosy są ciemne, z odrobiną siwych pasm, które dodają mu wyglądu nieco zaniedbanego. Ma krótką, lekko zarostną brodę, która często wygląda na nieogoloną lub nieco zaniedbaną. Broda jest siwa i sprawia wrażenie, że profesor nie przywiązuje zbyt dużej uwagi do pielęgnacji swojego zarostu.  Jego oczy są małe i często zaspane, co może sugerować, że profesor Miklik jest zmęczony lub mniej zaangażowany w zajęcia. Oczy są ciemne, z delikatnym odcieniem zmęczenia i braku zainteresowania. Twarz profesora Miklika jest okrągła, z pełnymi policzkami i zmarszczkami, które pojawiły się w wyniku braku aktywności fizycznej. Jego wyraz twarzy jest zazwyczaj leniwy, z lekkim uśmiechem, który sugeruje, że profesor nie przywiązuje dużej wagi do przebiegu lekcji.

 Profesor Miklik nosi luźne, lekko znoszone ubrania. Jego zielona szata do zielarstwa jest często wymięta i wygląda na niewyprasowaną. Zazwyczaj ma na sobie spodnie z ciemnego materiału, które są dopasowane do jego wygodnego stylu życia. Koszula pod szatą jest często niedopięta, a rękawy są podwinięte w sposób niechlujny.

W jego kieszeniach można często znaleźć różne zielska i rośliny, które profesor zapomniał wyjąć, oraz narzędzia ogrodnicze, które wyglądają na mocno używane. W ręku trzyma często drewnianą laskę lub kij, który używa jako podpórkę podczas chodzenia.

Profesor Michał Miklik jest najbardziej leniwy z całego grona nauczycieli. Choć jego wiedza o roślinach jest imponująca, jego sposób nauczania jest skrajnie nieaktywny. Większość lekcji polega na wygodnym opowiadaniu o magicznych chwastach i roślinach, a następnie wysyłaniu uczniów na poszukiwania w ogrodach. Jego wygląd odzwierciedla jego leniwy styl życia, co sprawia, że uczniowie często muszą zmagać się z jego brakiem zaangażowania w praktyczne aspekty nauki.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz