Stadion Quidditcha w Instytucie Magii "Dolina Snu" jest monumentalną konstrukcją, zlokalizowaną na obrzeżach szkolnych terenów, otoczoną przez magiczne bariery zapewniające bezpieczeństwo uczestnikom i widzom. Stadion oferuje wszystkie niezbędne udogodnienia, aby zapewnić niezapomniane przeżycia podczas meczów Quidditcha.
Architektura:
Trybuny: Okrągłe trybuny stadionu są wykonane z kamienia i drewna, zdobione symbolami magicznymi i kolorami szkolnymi. Znajdują się na nich magiczne lustra, które zapewniają widzom najlepsze miejsca do obserwacji.
Boisko: Boisko Quidditcha znajduje się w centrum stadionu, zabezpieczone magicznymi siatkami i polami siły, aby zapobiec przypadkowemu wypadnięciu graczy poza jego granice.
Ławy rezerwowych: W pobliżu boiska znajdują się ławy rezerwowych dla drużyn oraz ich rezerwowych graczy, którzy czekają na swoją szansę, by dołączyć do rozgrywki.
Szatnie Drużyn Quidditcha
Kolibry (Turkusowy i Fioletowy):
Szatnia Kolibrów jest jasna i kolorowa, ozdobiona motywami kwiatów i delikatnych wzorów. Wnętrze jest przestronne, z dużymi lustrami i miejscami do przechowywania wyposażenia Quidditchowego.W szatni znajdują się szafy na stroje i wyposażenie, stół do przygotowań przedmeczowych oraz tablica taktyczna z magazynującymi magnetycznymi figurkami graczy.
Żubry (Miedziany i Złoty):
Szatnia Żubrów jest męska i surowa, z dominacją ciepłych odcieni i solidnych mebli drewnianych. Znajdują się tu wygodne fotele i stół do analizy taktycznej.W szatni znajdują się szafy na stroje i wyposażenie, stół do przygotowań przedmeczowych.
Jelenie (Pomarańczowy i Niebieski):
Szatnia Jeleni jest przytulna i pełna energii, zdobiona plakatami znanymi zespołami quidditchowymi i hasłami motywacyjnymi. W szatni znajdują się także wygodne leżanki i stół do strategii przedmeczowych. A także szafy na stroje oraz wyposażenie.
Biesy (Brązowy i Zielony):
Opis: Szatnia Biesów jest kameralna i intymna, oświetlona łagodnym światłem naturalnym. Wnętrze ozdobione jest ręcznie rysowanymi symbolami magii przyrody i mistycznymi runami. .W szatni znajdują się szafy na stroje i wyposażenie, stół do przygotowań przedmeczowych. Oraz tablica taktyczna.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)