Transmutacja

1 0 0
                                    


Sala do Transmutacji w Instytucie Magii "Dolina Snu" to przestrzeń przeznaczona do nauki jednej z najbardziej złożonych i wymagających dziedzin magii. To miejsce, gdzie uczniowie przekształcają obiekty, zmieniają ich kształt, strukturę i właściwości za pomocą skomplikowanych zaklęć. Sala jest zaprojektowana, aby wspierać koncentrację i precyzję, niezbędne do skutecznego przeprowadzania transmutacji.

Architektura i Wystrój:

Konstrukcja: Sala jest duża, przestronna i dobrze oświetlona, z wysokimi sufitami, które umożliwiają przeprowadzanie nawet najbardziej ambitnych transmutacji. Ściany są pokryte magicznymi symbolami i runami, które wspomagają koncentrację i przepływ energii magicznej.

Kolory: Dominują stonowane barwy, takie jak szarości i biele, które pomagają uczniom skupić się na zadaniach bez zbędnych rozproszeń.

Okna: Duże, zaklęte okna wpuszczają naturalne światło, a w nocy emitują delikatne, magiczne oświetlenie, które nie męczy oczu.

Wejście: Sala znajduje się w centralnej części zamku, niedaleko głównej sali. Uczniowie mogą dostać się do niej przez duże, drewniane drzwi, ozdobione rzeźbieniami przedstawiającymi sceny z historii transmutacji.

Profesor transmutacji to Monika Rzemczek 

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz