Ulica Czarodziejów w Warszawie

4 0 0
                                    


Ulica Czarodziejów to tętniące życiem miejsce w sercu Warszawy, ukryte przed nieczarrodziejami za zasłoną magicznej iluzji. Ulica jest jednocześnie elegancka i pełna tajemnic, przepełniona światełkami magicznych lamp i sklepami oferującymi różnorodne akcesoria czarodziejskie.Ulica jest wyłożona brukiem w odcieniach ciemnej zieleni i złota, z równo rozmieszczonymi latarniami rzucającymi miękkie, złote światło. Budynki wzdłuż ulicy mają klasyczną, gotycką architekturę z detalami magicznymi, takimi jak ruchome znaki runiczne na fasadach. Każdy budynek ma swoją unikalną charakterystykę. 

Kominek teleportujący do Wioski Wóda:

Kominek teleportujący znajduje się w ukrytym zaułku, na końcu jednej z bocznych uliczek. Jest to elegancka, drewniana konstrukcja z ozdobnymi, rzeźbionymi detalami przedstawiającymi znane postacie z historii magii. Kominek jest umieszczony w stylowej, stonowanej sali z wysokimi sufitami i ozdobnymi, magicznymi freskami przedstawiającymi krajobrazy Wioski Wóda. Kominek ma szeroki, marmurowy portal, który wygląda jak tradycyjny kominek, ale jest magicznie wzmocniony. We wewnątrz kominka , gdy uczeń życia proszek fiuu na posadzkę kominka rozbłyśnie zielony ogień.

Przy kominku stoi niewielka recepcja z eleganckim, drewnianym biurkiem, gdzie można zapytać o szczegóły dotyczące podróży do Wioski Wóda. W pobliżu znajdują się magiczne tabliczki informacyjne, które wyjaśniają zasady korzystania z kominka oraz zapewniają, że tylko uprawnione osoby mogą z niego skorzystać. Pomieszczenie jest urządzone w stonowanej kolorystyce, z zielonymi i złotymi akcentami.

Aby skorzystać z kominka teleportującego, uczniowie i czarodzieje muszą  posiadać magiczną identyfikację w przypadku uczniów list. W czasie wielkich wydarzeń, takich jak przyjęcia czy specjalne okazje, specjalni strażnicy są obecni, aby zapewnić płynność i bezpieczeństwo teleportacji.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz