Wieża Astronomiczna w Instytucie Magii "Dolina Snu" jest majestatyczną budowlą wznoszącą się ponad dachami zamku, zapewniającą doskonałe warunki do obserwacji gwiazd, planet i innych zjawisk kosmicznych. Znajduje się na najwyższym punkcie terenu, aby zapewnić najlepsze widoki na niebo.
Architektura i Wystrój:
Budowa: Wieża jest zbudowana z kamienia i ozdobiona mistycznymi ornamentami, które przywołują magiczny charakter miejsca. Jej konstrukcja jest solidna i stabilna, by móc bezpiecznie przechowywać cenne urządzenia astronomiczne.
Teleskopy: Na platformie na szczycie wieży znajdują się nowoczesne teleskopy o różnych potęgach i specjalistyczne instrumenty do obserwacji gwiazd, planet i komet. Uczniowie mają dostęp do najnowszych technologii astronomicznych oraz magicznych urządzeń wspierających ich badania.
Magiczne Urządzenia: Oprócz zwykłych teleskopów, wieża jest wyposażona w magiczne urządzenia wspomagające obserwacje, takie jak kryształowe kule przepowiadające przyszłość na podstawie gwiazd, oraz artefakty związane z astrologią magiczną.
Lekcje Astronomii i Astrologii: Uczniowie uczą się tutaj pod okiem doświadczonego profesora Sebastiana Skorpiona o magii i o ciałach niebieskich, zjawiskach astronomicznych oraz zastosowaniach astrologii w magii praktycznej.
Laboratoria i Warsztaty: W sąsiednich pomieszczeniach znajdują się laboratoria astronomiczne, gdzie uczniowie mogą przeprowadzać eksperymenty i analizy danych kosmicznych. Warsztaty pozwalają na praktyczne zastosowanie wiedzy zdobytej podczas lekcji.
Strefa Naukowa: Na niższych poziomach wieży znajdują się sale seminarium i biblioteka specjalizująca się w księgach astronomicznych i astrologicznych, które stanowią podstawę nauki w wieży.
Inne Cechy:
Platforma Widokowa: Na szczycie wieży znajduje się platforma widokowa, z której uczniowie mogą podziwiać nie tylko niebo nocne, ale także panoramę okolicznych lasów i gór Bieszczad.
Przepowiednie Gwiazd: Wieczorne sesje przepowiadania przyszłości na podstawie gwiazd odbywają się na specjalnym tarasie na szczycie wieży, gdzie uczniowie mogą studiować i praktykować swoje umiejętności astrologiczne.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)