Ustrój władzy w Instytucie Magii ,,Dolnia Snu''

7 0 1
                                    

Kustosze Porządku:

Liczba kustoszów : Każdy dom ma swojego kustosza . Kustosze są wybierani na podstawie ich zaangażowania, zdolności przywódczych i przykładnego zachowania. Uczniowie na te posadę są wybierani od 4 klasy.

Rola kustoszy : kustosze są odpowiedzialni za nadzorowanie młodszych uczniów w swoich domach, pomaganie w rozwiązywaniu konfliktów, organizowanie wydarzeń domowych oraz pełnienie funkcji reprezentacyjnych podczas ważnych wydarzeń szkolnych

Wybór kustoszów Porządku: kustosze są wybierani przez nauczycieli oraz obecnego Archiwariusza na podstawie osiągnięć akademickich, zaangażowania w życie szkolne oraz zdolności przywódczych.

Archiwariusz: 

Liczba Archiwariuszy : Jeden Archiwariusz, wybierany spośród uczniów starszych klas (klas siódmych, ósmych, dziewiątych ).

Rola Archiwariusza: Archiwariusz nadzoruje wszystkich kustoszów porządków, koordynuje ich działania oraz pełni rolę pośrednika między Kustoszami a nauczycielami i dyrekcją. Jest również odpowiedzialny za organizację ogólnoszkolnych wydarzeń i inicjatyw, które wymagają współpracy między domami.

Wybór Archiwariusza:  są wybierani przez nauczycieli.  Obowiązkiem że stać się Archiwariuszem musiał byś być przez co najmniej rok kustoszem porządku.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz