Czarna Aleja w Poznaniu

3 0 0
                                    


Czarna Aleja to tajemnicza, ukryta uliczka znajdująca się w jednej z mniej uczęszczanych dzielnic Poznania, niedostępna dla nieczarrodzieji dzięki zaawansowanej magii ochronnej. Aleja jest znana z mrocznego, eleganckiego wyglądu, który przyciąga czarodziejów i czarodziejki poszukujących unikalnych magicznych artefaktów oraz zaklęć. Aleja jest wyłożona czarnymi, lśniącymi płytkami, które odbijają światło w sposób nadający całemu miejscu niemal mistyczny wygląd. Budynki wzdłuż alei są wysokie i wąskie, z fasadami pokrytymi czarnym marmurem oraz zdobieniami z ciemnego, magicznego szkła. Latarnie wzdłuż ulicy mają wygląd stylizowanych latarni gazowych, emitujących złote, migoczące światło, które rzuca tajemnicze cienie na brukowaną nawierzchnię.

Kominek teleportujący do Wioski Wóda:

Kominek teleportujący znajduje się w eleganckiej, czarnej kamienicy na końcu alei. Budynek ten jest znany z majestatycznej architektury i ozdobnych, złotych detalów, które kontrastują z ciemną elewacją. Wewnątrz kamienicy, kominek teleportujący znajduje się w przestronnym salonie, który emanuje aurą tajemniczości i prestiżu.

Kominek ma duży, czarny portal z wbudowanymi złotymi runami, które świecą delikatnym blaskiem. Ogień w kominku jest głęboko purpurowy z odcieniami złota, co dodaje mu magicznego uroku.(Ogień pojawia się użyciu proszku fiuu)

W pobliżu kominka znajduje się elegancka recepcja z marmurowym biurkiem, gdzie czarodzieje mogą uzyskać informacje na temat podróży do Wioski Wóda. Pomieszczenie jest urządzone w stonowanej kolorystyce, z dominacją czerni i złota, oraz dekoracjami, które podkreślają atmosferę tajemniczości i luksusu. Na ścianach wiszą magiczne obrazy przedstawiające krajobrazy Wioski Wóda, co dodaje miejscu dodatkowego uroku.

Aby skorzystać z kominka teleportującego, odwiedzający muszą być w posiadaniu specjalnych identyfikatorów w przypadku uczniów list. W czasie ważnych wydarzeń, takich jak festiwale czy ceremonie, na miejscu obecni są strażnicy, którzy dbają o płynność i bezpieczeństwo teleportacji.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz