Wioska Wóda

4 0 0
                                    


Architektura: Wioska Wóda jest malowniczą, magiczną osadą, zbudowaną w tradycyjnym, słowiańskim stylu. Budynki są wykonane z drewna i kamienia, ozdobione rzeźbieniami i runami, które odzwierciedlają lokalną kulturę i magię. Dachy pokryte są strzechą, a okna oprawione są w kolorowe witraże.

Atmosfera: Wioska ma przytulny, urokliwy charakter z wąskimi uliczkami i brukowanymi chodnikami. Powietrze jest pełne zapachów świeżych ziół i pieczonego chleba. Oświetlenie nocą zapewniają magiczne latarnie, które tworzą ciepły i przyjemny blask.

Kominek Transportowy: W centralnej części wioski znajduje się kamienny kominek, który działa jako portal do szkoły magii. Jest ozdobiony mistycznymi symbolami i runami, które pomagają w teleportacji.

Gospoda „Pod Jednorożcem": Popularne miejsce spotkań mieszkańców i gości, serwujące tradycyjne potrawy i napoje. Jest to miejsce, gdzie uczniowie mogą odpocząć przed rozpoczęciem podróży do szkoły.

Warsztat Rzemieślniczy: Mały warsztat, gdzie miejscowi rzemieślnicy tworzą magiczne przedmioty i artefakty. Uczniowie mogą tu nabyć drobne zaklęcia i magiczne akcesoria przed rozpoczęciem nauki.

Powozami Jednorożców: Uczniowie są transportowani do szkoły powozami ciągniętymi przez jednorożce. Powozy są elegancko zdobione i komfortowo urządzone, co zapewnia przyjemną podróż przez magiczny las.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz