Lokalizacja: Kuchnia znajduje się w przyziemiu szkoły, blisko głównej sali, aby jedzenie mogło być szybko dostarczane do stołówki. Wejście do kuchni jest dobrze ukryte, aby zapewnić prywatność i zapobiec niepożądanym wizytom.
Wygląd: Kuchnia jest przestronna i dobrze zorganizowana, z długimi blatach roboczych, dużymi piecami magicznymi i ogromnymi garnkami. Wnętrze jest wypełnione parującymi garnkami, magią unoszącą się w powietrzu i miłą, ciepłą atmosferą.
Kucharze – Ubożęta:
Wygląd Ubożęt: Ubożęta to małe, zwinne, fantastyczne istoty przypominające niewielkie gobliny lub skrzaty. Są ubrani w praktyczne, ale szare ubrania kuchenne, z fartuchami i czapkami. Ich wygląd może być trochę zaniedbany, co dodaje im uroku i pokazuje, że są skoncentrowani na pracy.
Charakterystyka: Ubożęta są znane ze swojej pracowitości i wyjątkowych umiejętności kulinarnych. Pomimo ich małego wzrostu, mają niesamowite zdolności organizacyjne i magiczne w kuchni. Potrafią przygotować posiłki w ekspresowym tempie i z doskonałą precyzją.
Ubożęta korzystają z magicznych narzędzi i zaklęć do przygotowywania jedzenia. Mają dostęp do tajemniczych przepisów i mikstur, które umożliwiają im tworzenie wyjątkowych potraw, które są zarówno smaczne, jak i pełne magii.
Zaklęcia: W kuchni używane są różne zaklęcia do przyspieszania gotowania, utrzymywania jedzenia w idealnej temperaturze i zapewnienia jego magicznych właściwości. Ubożęta potrafią również korzystać z zaklęć sprzątających i organizujących.
Menu: Codzienne menu jest różnorodne i dostosowane do potrzeb uczniów.
Wejście do Kuchni:
Wejście: Wejście do kuchni jest tajne i dostępne tylko dla personelu i uczniów o specjalnych przywilejach. Otwiera się poprzez magiczny mechanizm.......
Wejście Uczniów: Uczniowie mogą mieć ograniczony dostęp do kuchni, np. podczas specjalnych wydarzeń, takich jak warsztaty kulinarne czy wycieczki zorganizowane przez szkołę. W takich przypadkach są prowadzeni przez profesorów.
Rola w Życiu Szkoły:
Magiczne Przysmaki: Ubożęta są odpowiedzialne za tworzenie specjalnych przysmaków. Które da się znaleźć w głównej sali na przerwach.
Ubożęta przygotowują wszystkie posiłki dla uczniów i pracowników szkoły, zapewniając, że jedzenie jest świeże, smaczne i magiczne.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)