Wróżkowy Zakątek to malownicza, ukryta uliczka znajdująca się w spokojnej części Białegostoku, ukryty przed nieczrodnymi. Wróżkowy Zakątek jest wyłożony magicznymi, luminescencyjnymi płytkami w odcieniach zieleni i złota, które emitują delikatne światło nocą, tworząc wrażenie świetlistego, zaczarowanego szlaku. Budynki wzdłuż uliczki są małe i urocze, z fasadami w pastelowych kolorach. Latarnie uliczne są w formie delikatnych, wróżkowych skrzydeł, które emitują miękkie, błyszczące światło.
Kominek teleportujący do Wioski Wóda:
Kominek teleportujący znajduje się w malowniczej, magicznej kamienicy na końcu Wróżkowego Zakątka. Budynek ten wyróżnia się elegancką, bajkową architekturą i fantazyjnymi detalami, które przyciągają wzrok. Wewnątrz kamienicy, kominek teleportujący znajduje się w przestronnej, zdobionej sali, której wystrój przypomina leśną, wróżkową krainę.
Kominek ma szeroki, kamienny portal z runami w kształcie gwiazd i księżyców, które świecą delikatnym blaskiem. Ogień w kominku ma złociste odcienie z delikatnym, niebieskawym połyskiem, oczywiście ogień pojawia się po użyciu proszku fiuu.
W pobliżu kominka znajduje się urocza recepcja z drewnianym biurkiem, ozdobionym wróżkowymi motywami, gdzie czarodzieje mogą uzyskać informacje na temat podróży do Wioski Wóda. Pomieszczenie jest urządzone w miękkich, pastelowych tonacjach z dodatkami roślin.
Aby skorzystać z kominka teleportującego, odwiedzający muszą posiadać specjalne identyfikatory, w przypadku uczniów wystarczy list. W okresach zwiększonego ruchu, takich jak festiwale czy ważne wydarzenia, na miejscu obecni są strażnicy, którzy dbają o bezpieczeństwo i sprawną obsługę teleportacji.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)