Jelenie

28 3 15
                                    


Barwy : pomarańczowy niebieski 


Jelenie to ekstrawertycy, lubią trzymać się w grupach. To własnej oni mogli by mieć balangę cały czas. To właśnie o niech w większości profesorzy mówią ,, mądrzy ale leniwi", ich spontaniczność i zdolność do integracji sprawiają, że są bardzo cenieni w szkole. Uczniowie tego domu są znani z tego, że zawsze są w centrum uwagi i nieustannie organizują imprezy oraz spotkania. 

Sala Wspólna Jeleni

Lokalizacja: Sala wspólna Jeleni znajduje się na najwyższym piętrze jednego z najstarszych budynków w zamku. Wejście do sali prowadzi przez kręte schody ukryte w jednym z korytarzy.

Wejście: Aby dostać się do sali wspólnej Jeleni, uczniowie muszą znaleźć ukryte wejście w jednym z długich korytarzy zamkowych. Ukryte drzwi otwierają się na dotyk magiczny, który aktywuje specjalny mechanizm, odsłaniający schody prowadzące na górę.

Wnętrze: Po pokonaniu krętych schodów, uczniowie wchodzą do przestronnej i przytulnej sali, gdzie panuje radosna atmosfera. Wnętrze jest urządzone w głównych barwach domu – pomarańczowym i niebieskim, z dużymi oknami wychodzącymi na panoramę zamku i otaczających go lasów.

Dekoracje i Atmosfera:


Kanapy i Poduszki: Sala jest wyposażona w duże, wygodne kanapy w pomarańczowo-niebieskich odcieniach, otoczone miękkimi poduszkami w różnych wzorach i kształtach.

Stół do Gry w Karty: W jednym z kątów znajduje się stół do gry w karty i planszówki, z półkami pełnymi różnych gier  a przede wszystkim z UNO.

Stół Bilardowy: Na środku sali znajduje się stół bilardowy, który jest często używany przez Jelenie do rywalizacji i wspólnego relaksu.

Bar i Przekąski: W drugim kącie sali znajduje się mały bar z napojami bezalkoholowymi i przekąskami, które są dostępne dla uczniów w każdej chwili.

Sekrety i Tajemnice:

Magiczne Lustra: W sali znajdują się magiczne lustra, które czasami odzwierciedlają nieoczekiwane obrazy i wizje, co dodaje tajemniczości miejsca.

Tablice z Pamiątkami: Na ścianach wiszą tablice z pamiątkami i zdjęciami z organizowanych przez Jelenie imprez i wydarzeń szkolnych, które przypominają o ich wspólnych chwilach.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz