Eligiusz Czarnogórski jest wysoki i postawny, o majestatycznej, lekko zgarbionej sylwetce, która świadczy o wielu latach praktyki i nauki. Jego postura emanuje pewnością siebie i autorytetą, a jednocześnie sprawia wrażenie mędrca i nauczyciela.Ma długie, siwe włosy, które zazwyczaj nosi starannie upięte w elegancki warkocz, opadający na plecy. Jego włosy są gęste i lśniące, co dodaje mu dostojności i powagi. Jego długa, siwa broda jest starannie przycięta i gęsta, sięgająca niemal do pasa. Ma głębokie, przenikliwe oczy o intensywnym, mądrym blasku. Kolor oczu jest ciemny, niemal czarny, co kontrastuje z jego jasną karnacją. Oczy te wydają się dostrzegać więcej, niż to, co jest widoczne na pierwszy rzut oka. Jego twarz jest wyraźnie zarysowana, z wysokimi kośćmi policzkowymi i głębokimi zmarszczkami, które świadczą o latach doświadczenia i mądrości. Jego wyraz twarzy jest często poważny, ale pełen ciepła i zrozumienia dla uczniów.
Profesor Czarnogórski nosi długą, ciemną szatę, ozdobioną złotymi haftami przedstawiającymi skomplikowane runy i motywy magiczne. Szata jest elegancka, z delikatnymi zdobieniami na rękawach i u dołu, które podkreślają jego prestiż i doświadczenie. Pod szatą nosi subtelną kamizelkę i białą koszulę z wysokim kołnierzykiem.
Jego różdżka jest jedną z najcenniejszych w szkole, ozdobioną unikalnymi runami i wplecionymi w nią szlachetnymi kamieniami. Różdżka jest długą, ciemną drewnianą różdżką, której końce są lekko spiczaste, co dodaje jej tajemniczości.
Często nosi na szyi złoty medalik z runicznym symbolem, który jest nie tylko ozdobą, ale również magicznym talizmanem. Jego rękawy są ozdobione delikatnymi złotymi naszywkami, które połyskują, gdy macha różdżką.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)