Ogrody

4 0 0
                                    


Ogrody w Instytucie Magii „Dolina Snu" to rozległe, magiczne tereny, które łączą w sobie elementy natury, magii i słowiańskiej tradycji. Zlokalizowane są na północnym krańcu kampusu, otoczone lasem Bieszczadów, co dodaje im jeszcze więcej uroku i tajemniczości.

Wróżkowe Pola:

Najbardziej zaczarowana część ogrodów, pełna kolorowych kwiatów i delikatnych, magicznych roślin. Wróżki zamieszkujące ten obszar są przyjazne i często pomagają w pielęgnacji roślin. Małe, świetliste ścieżki wyłożone kwiatami, które prowadzą do miniaturowych pałaców wróżek, widocznych tylko po zmroku.

Ziołowy Ogród: 

Sekcja ogrodu poświęcona hodowli ziół i roślin leczniczych. Uczniowie uczą się tutaj identyfikować i zbierać różne gatunki ziół oraz przygotowywać z nich eliksiry. Kamienne ścieżki wśród grządek ziół, altany z pergolami, pod którymi można odpocząć i uczyć się w cieniu roślin.

Ogród Medytacji:

Przeznaczony do medytacji i kontemplacji, pełen spokojnych miejsc, gdzie uczniowie mogą odnaleźć wewnętrzny spokój. Zawiera liczne fontanny, oczka wodne ,kamienne ławki, ciche zakątki, labirynty z żywopłotów.

Ogród Alchemiczny:

Sekcja poświęcona rzadkim i egzotycznym roślinom, które są używane w zaawansowanych eliksirach i zaklęciach. Uczniowie mogą tu eksperymentować pod nadzorem nauczycieli. Szklane kopuły chroniące delikatne rośliny, magiczne kociołki i sprzęty do alchemii rozstawione na polanach.

Wróżki:

Wróżki są stałymi mieszkańcami ogrodów. Pomagają w pielęgnacji roślin i oferują swoje magiczne wsparcie uczniom.

Ps.  Radzę wróżek nie łapać ani nie drażnić, nie chcecie wiedzieć co może się wtedy wydarzyć.

Kamienne Kręgi:

 W różnych częściach ogrodów znajdują się kamienne kręgi. Te magiczne kręgi są używane do rytuałów i ceremonii, a także do nauki o słowiańskich tradycjach magicznych.


Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz