Szklarnia

4 0 0
                                    

Szklarnia w Instytucie Magii "Dolina Snu" jest magicznym miejscem, gdzie uczniowie uczą się o roślinach magicznych i ziołolecznictwie. Znajduje się na terenie szkolnych ogrodów, otoczona przez wysokie szklane ściany, które pozwalają na maksymalne wykorzystanie naturalnego światła i regulację warunków klimatycznych

Architektura:

Konstrukcja: Szklarnia jest zbudowana z solidnego stali i szkła, stojąca na wschodniej stronie terenów szkolnych, aby maksymalnie wykorzystać poranne światło słoneczne.

Sufit i Ściany: Szklane ściany i dach pozwalają na swobodny przepływ światła, co sprzyja roślinom rosnącym wewnątrz. Sufit jest ruchomy, umożliwiający dostosowanie poziomu światła i temperatury w zależności od potrzeb różnych gatunków roślin magicznych.

Rozmieszczenie Roślin: Wnętrze szklarni jest podzielone na różne sekcje, gdzie każda jest dedykowana określonym rodzajom roślin. Można tu znaleźć zarówno rośliny lecznicze, jak i te wykorzystywane do magicznych eksperymentów.

Funkcje i Edukacja:

Lekcje Ziołolecznictwa: Uczniowie uczą się tutaj pod okiem profesorów ziołolecznictwa, poznając właściwości magiczne roślin i ich zastosowania w różnych eliksirach i zaklęciach.

Prace Praktyczne: Uczniowie wykonują prace praktyczne, jak zbieranie i pielęgnacja roślin, przygotowywanie magicznych napojów i eksperymentowanie z różnymi składnikami.

Zaklęcia Ochronne: Szklarnia jest chroniona za pomocą magicznych zaklęć ochronnych, które zapobiegają niepożądanym zdarzeniom i ochrony roślin przed niebezpieczeństwami zewnętrznymi.

Dostęp do Szklarni:

Wejście: Uczniowie mają dostęp do szklarni poprzez specjalnie zaklęte drzwi, które otwierają się na rozkaz określonej formuły magicznej, nauczanej podczas zajęć. Oczywiście musi być przy ty byś  któryś z profesorów inaczej się nie otworzą.

Profesor zielarstwa to Michał Miklik 

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz