Obrona przed czarną magią

2 0 0
                                    


Umiejscowienie: Sala do Obrony przed Czarną Magią znajduje się w jednym z bardziej odizolowanych skrzydeł szkoły

Wystrój: Sala jest wyposażona w solidne, kamienne ściany, które są magicznie wzmocnione, aby wytrzymać intensywne zaklęcia i efekty magiczne. 

Meble: W sali znajdują się ciężkie, drewniane ławki i stoły, na których uczniowie mogą rozłożyć swoje książki i materiały.

Przebieg Lekcji:

Teoria: W części teoretycznej uczniowie uczą się o różnych rodzajach czarnej magii, takich jak klątwy, zaklęcia obezwładniające i inne mroczne techniki. Analizują również przypadki znanych czarnoksiężników i czarownic oraz strategie obrony przed nimi.

Praktyka: Praktyczna część lekcji obejmuje ćwiczenia obronne, takie jak rzucanie zaklęć ochronnych, neutralizowanie klątw oraz reagowanie na ataki czarnej magii. Uczniowie uczą się także, jak rozpoznać i unikać pułapek magicznych oraz jak radzić sobie z magicznymi artefaktami używanymi do złych celów.

System Oceniania:

Oceny: Uczniowie są oceniani na podstawie ich umiejętności praktycznych, zrozumienia teoretycznego oraz zdolności do reagowania na różne rodzaje zagrożeń. Oceniana jest także umiejętność szybkiego myślenia i strategii w obliczu niebezpieczeństwa.

Testy Praktyczne: Regularnie organizowane są testy praktyczne, podczas których uczniowie muszą wykazać się umiejętnościami obronnymi w kontrolowanych warunka

Zawody Obrońców: Organizowane są również zawody, podczas których uczniowie mogą sprawdzić swoje umiejętności w praktycznych testach obrony przed czarną magią.ch.

Profesor obrony przed czarną magią to  Ambroży Grunwald 

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz