Magiczne Przedmieście to ukryty zakątek znajdujący się na obrzeżach starego Krakowa, niedaleko Wawelu. Magiczne Przedmieście to brukowana ulica, gdzie kamienie mają różne odcienie szmaragdu i obsydianu, a w nocy delikatnie połyskują. Kamienice są starożytne, z fasadami zdobionymi witrażami przedstawiającymi smoki, legendarne bestie i sceny z magicznych legend Krakowa. Dachy budynków pokryte są mchem i drobnymi, magicznymi roślinami, które świecą subtelnym światłem w nocy.
Kominek teleportujący do Wioski Wóda:
Kominek teleportujący znajduje się w podziemnej części jednego z zabytkowych budynków, dawniej używanego przez alchemików. Wejście do tej komnaty jest ukryte za jednym z witraży przedstawiających smoka Wawelskiego.
Kominek jest masywny, wykonany z ciemnego, czarnego marmuru, z wyrytymi runami i symbolami alchemicznymi. Nad kominkiem znajduje się rzeźba smoka, z którego ust wydobywa się dym, tworzący obrazy magicznych miejsc i istot. Ogień w kominku płonie żywym, złoto-czerwonym płomieniem, przypominającym oddech smoka.
Pomieszczenie, w którym znajduje się kominek, ma wysokie, sklepione sufity z łukami ozdobionymi rzeźbami mitycznych stworzeń. Ściany są wyłożone starymi, drewnianymi panelami, a podłoga z ciemnych, polerowanych desek skrzypi przy każdym kroku. Wokół kominka stoją wygodne, skórzane fotele, a na ścianach wiszą obrazy przedstawiające dawnych czarodziejów i czarownice z Krakowa.
Aby skorzystać z kominka teleportującego, odwiedzający muszą posiadać specjalne identyfikatory w przypadku uczniów - list. W okresach zwiększonego ruchu, takich jak festiwale czy ważne wydarzenia, na miejscu obecni są strażnicy, którzy dbają o bezpieczeństwo i sprawną obsługę teleportacji.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)