Barwy : brązowym i zielony
Biesy to największe skupisko introwertyków. To oni by mogli nie wychodzić z dormitorium przez cały dzień. Jednak trzeba przyznać, że niedźwiedzie razem świetnie się dogadują, czasami w weekendy organizują spotkania i oglądają filmy fantasy.
Misie choć na ogół spokojne, mogła przemienić się w krwiożercza bestie gdy zajdziesz im za skórę. To duszę wolne, które żyją w własnym świecie.
Pomimo tego, że niedźwiedzie uwielbiają swoje wygody, to jak profesor zielarstwa Miklik da im zadanie znalezienie jakiegoś magicznego chwastu, to nie ma co się dziwić, że nawet jak jej zajdą naprawdę szybko, będą tak do końca zajęć łazić. Bo misie choć często narzekają np. na komary czy na Bóg wie co to właśnie oni gdyby znaleźli by się pośrodku lasu, umieli by z niczego zrobić ognisko... Bo niedźwiedzie jak chodzą po lesie jaki jedyne wypatrują czy nie ma gdzieś krzaków leśnych jagód, które by mogli jeść bez zastanowienia, prosto z krzaków.
Pokój Wspólny Biesów (Niedźwiedzie)
Lokalizacja: Pokój wspólny Biesów znajduje się w głębokim zakamarku zamku, w miejscu, które jest rzadko odwiedzane przez inne domy.
Wejście: Aby dostać się do pokoju wspólnego Biesów, uczniowie muszą przejść przez magiczny tunel, który prowadzi przez lasek (jest on objęty również barierą ochroną, która chroni szkołę przed istotami z lasu.)i kończy się przed małą, skrytą jaskinią wśród drzew. Wchodząc do jaskini, uczniowie odkrywają schody prowadzące w dół do podziemnego pomieszczenia.
Wnętrze: Po zejściu po schodach uczniowie wchodzą do przestronnego, ale przytulnego pomieszczenia, które jest oświetlone przez latające latarnie i otoczone ścianami z kamienia. Wnętrze jest urządzone w naturalnych odcieniach brązu i zieleni, z dużymi, miękkimi poduszkami na podłodze i wygodnymi fotelami wokół małego, magicznego ogniska.
Dekoracje i Atmosfera:
Magiczne Ognisko: Centralnym punktem pokoju jest małe, magiczne ognisko, które płonie przez cały czas i zapewnia ciepło i przyjemną atmosferę.
Biblioteczka Złotych Myśli: Na jednej ze ścian znajduje się regał z książkami zawierającymi "Złote Myśli", czyli zbiorami mądrości i refleksji, które inspirują uczniów do samorefleksji i odkrywania wewnętrznych przemyśleń.
Stół Rzemiosł Ręcznych: W jednym z rogów pokoju znajduje się stół, na którym są rozłożone materiały do wyrobu ręcznych rzeczy, takich jak plecenie koszyków z wikliny lub wytwarzanie magicznych ziół i eliksirów.
Sekrety i Tajemnice:
Magiczna Fontanna Uzdrawiania: W głębi jaskini znajduje się magiczna fontanna, która posiada właściwości uzdrawiające. Woda z tej fontanny jest znana z leczenia ran fizycznych i emocjonalnych.
Stwórnia Mistrza Rzemiosła: W jednym z bocznych korytarzy znajduje się stwórnia, gdzie mistrzowie rzemiosła (czyli starsi uczniowie) mogą przechowywać swoje narzędzia i materiały do prac ręcznych oraz organizować warsztaty dla młodszych uczniów.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)