Noce Kupały

5 0 2
                                    


Noc Kupały: W instytucie magii „Dolina Snu" obchodzone są cztery Nocy Kupały, które odpowiadają letniemu przesileniu, zimowemu przesileniu oraz równonocom. W tych nocach granice między światem ludzi a światem magicznych istot stają się zatarte. W związku z tym, różne magiczne stworzenia mogą swobodnie przechodzić między lasem a terenem szkoły, w tym także te o złych zamiarach.

Rzeźbienie Dyni: Przed każdą z Nocy Kupały uczniowie są zobowiązani do wyrzeźbienia dyni, która staje się wrożkową latarnią. Dynie te są umieszczane wokół terenu szkoły oraz wzdłuż murów i ogrodzeń. Oprócz estetycznego efektu, pełnią one funkcję ochronną, odstraszając istoty o nieczystych zamiarach dzięki swoim magicznym właściwościom.

Magiczna Sól: Wokół szkoły i w kluczowych miejscach, takich jak wejścia i okna, rozsypana jest magiczna sól, która działa jako bariera ochronna, zapobiegająca wejściu niechcianych istot do wnętrza budynków.

Ps. Lepiej zamknij wtedy wszystkie okna i miej przy sobie zatyczki do uszów.

przesilenie zimowe ma miejsce 21 grudnia,

Przesilenie letnie wypada około 21–22 czerwca. 

równonoc jesienna na 22 lub 23 września

Równonoc wiosenna zazwyczaj przypada na 20 lub 21 marca

*Wróżki latają mają zawsze wstęp na teren szkoły  tak jak jednorożce 

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz