Profesor wróżbiarstwa to Tomiła F.

2 0 0
                                    


 Profesor Tomiła F. jest wysoką i smukłą kobietą. Jej postura jest elegancka i pełna gracji, co podkreśla jej mistyczny i tajemniczy wygląd. 

Ma długie, ciemne włosy, które zazwyczaj nosi luźno, opadające w delikatnych falach na jej plecy. Często wplata w nie drobne, błyszczące ozdoby, które odbijają światło i dodają jej wyglądowi magicznego blasku.

Jej oczy są głęboko zielone, pełne tajemnicy i przenikliwości. Mają hipnotyzujący wyraz, który przyciąga uwagę i sprawia, że uczniowie czują się, jakby potrafiła zajrzeć w głąb ich dusz. Jej spojrzenie jest spokojne i pełne zrozumienia.

Ma owalną twarz o delikatnych rysach. Jej skóra jest jasna, niemal alabastrowa, co dodaje jej wyglądowi eteryczności. Uśmiech profesor Tomiły F. jest subtelny, często zagadkowy, co podkreśla jej tajemniczą naturę.

Profesor Tomiła F. nosi długie, zwiewne szaty w odcieniach granatu i srebra, ozdobione delikatnymi, haftowanymi gwiazdami i konstelacjami. Szaty te falują z każdym jej ruchem, nadając jej postaci niemal duchowego wyglądu. Często nosi również szal ozdobiony magicznymi runami, który dodaje jej uroku.

Na palcach nosi wiele pierścieni z różnymi kamieniami szlachetnymi, które mają swoje znaczenie w wróżbiarstwie. Często trzyma w ręku kryształową kulę, która jest jej głównym narzędziem pracy. Na szyi nosi medalion z symbolem runicznym, który jest jej amuletem ochronnym.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz