Nieczarrodziejstwo

3 0 0
                                    


Sala Nieczarodziejswa w  Instytucie Magii „Dolina Snu" jest miejscem nauki o osobie niemagicznej – „Nieczarodnych". To tutaj uczniowie uczą się o zabezpieczeniach między światem magicznym a niemagicznym, badają społeczeństwo, kulturę oraz sposoby życia ludzi, którzy nie zapewniają magicznych umiejętności.

Konstrukcja: Sala ma eliminującą, ale elegancką architekturę, zabezpieczającą powagę przedmiotu. Jej ściany są ozdobione plakatami przedstawiającymi różne aspekty życia niemagicznego, takie jak technologie, kultura czy codzienne czynności.

Kolory: Dominują stonowane kolory, takie jak szarość, beż i błękit, które stanowią neutralną i sprzyjającą nauce atmosferę.

Oświetlenie: Sala jest dobrze oświetlona przez nowoczesne lampy emitujące, które naśladują naturalne światło dzienne, pochodzące z koncentracji uczniów.

Stoły i Krzesła: produkty siedzą przy prostych, eleganckich stołach z wygodnymi krzesłami.

Tablica interaktywna: Na dostępie znajduje się tablica interaktywna, na której znajdują się różne materiały dotyczące życia niemagicznego, takie jak schematy technologiczne, infografiki o społeczeństwie czy materiały filmowe.

Regały na Księgi: Wzdłuż jednej ze ściany mieszczącej się w regałach z książkami i dokumentami na temat historii, kultury i technologii niemagicznych społeczności.

Lekcje teoretyczne: uczniowie wybierają się do nie magicznych miast

Praktyczne Ćwiczenia: Profesorzy organizują praktyczne ćwiczenia, których uczniowie badają i analizują różne aspekty życia „Nieczarodziejów", takie jak technologie i ich zastosowanie w życiu.

Dyskusje i analizy: Lekcje obejmują również problem relacji między światem magicznym a niemagicznym oraz wpływ tych relacji na oba światy.

Wejście: Sala znajduje się w południowej części zamku, blisko głównej części szkoły. Wejście prowadzi przez solidne, drewniane drzwi z wykutym napisem „Sala Nieczarrodziejstwa".

Profesor Nieczarrodziejstwa to Marcin Młynek 

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz