Sala do Eksperymentów z Eliksirami w Instytucie Magii "Dolina Snu" jest przestronnym i dobrze wyposażonym laboratorium, gdzie uczniowie uczą się przygotowywać, mieszają i testować różnorodne eliksiry magiczne. Jest to miejsce, gdzie magia i nauka spotykają się, aby stworzyć potężne mikstury o różnych właściwościach i efektach.
Architektura:
Wystrój: Wnętrze sali jest utrzymane w tonacjach ciepłych i neutralnych barw, aby zapewnić optymalne warunki do pracy naukowej. Na ścianach znajdują się półki z naczyniami szklanymi, zielonkawymi i miedzianymi, różnorodnych kształtów i rozmiarów, przeznaczone do mieszania i przechowywania składników eliksirów
Stoliki Laboratoryjne: Każdy stolik laboratoryjny jest wyposażony w kompletny zestaw szklanych probówek, lejki, miarki oraz różne instrumenty do mierzenia i mieszenia składników eliksirów.
Centrum Sali: W centralnej części sali znajduje się wyspecjalizowane stanowisko do mikstur, wyposażone w większe piece alchemiczne i urządzenia do destylacji, które umożliwiają bardziej zaawansowane eksperymenty.
Funkcje i Edukacja:
Lekcje i Praktyki: Uczniowie uczą się tutaj pod okiem profesorów eliksirów, zdobywając umiejętności w przygotowywaniu podstawowych i zaawansowanych eliksirów. Lekcje obejmują zarówno teorię, jak i praktykę, z naciskiem na bezpieczeństwo i precyzję w pracy.
Laboratoria Specjalistyczne: Sala jest również wyposażona w mniejsze laboratoria specjalistyczne, gdzie uczniowie mogą pracować nad bardziej skomplikowanymi eksperymentami, takimi jak tworzenie eliksirów leczniczych, odtruwających lub transformujących.
Wyposażenie Dodatkowe:
Biblioteka Eksperymentów: Przy jednym z bocznych ścian znajduje się mała biblioteczka zawierająca księgi z recepturami eliksirów, notatkami profesorów i wynikami wcześniejszych eksperymentów, które służą jako źródło inspiracji i wiedzy dla uczniów.
Profesor eliksirów to Bogumiła
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)