Magiczne łaźnie to miejsce relaksu, regeneracji i pielęgnacji ciała oraz umysłu. Zlokalizowane są w podziemiach szkoły, aby zapewnić spokojne i zaciszne miejsce, odseparowane od codziennego zgiełku. Łaźnie nawiązują do tradycyjnych słowiańskich łaźni, ale wzbogacone są o magiczne elementy.
Ściany łaźni wykonane są z kamienia, zdobione mozaikami przedstawiającymi sceny z życia dawnych Słowian, legendy i baśnie. Wykorzystano ciepłe barwy, takie jak złoto, brąz i zieleń, które nadają wnętrzom przytulny charakter.
Magiczne lampiony i kryształy emanujące łagodnym światłem, które zmienia się w zależności od pory dnia. Światło jest ciepłe i kojące, sprzyjające relaksowi.
Subtelne dźwięki natury, takie jak śpiew ptaków, szum wody i wiatr w drzewach, odtwarzane są magicznie, aby stworzyć spokojną atmosferę.
Gorące źródła:
Naturalne źródła termalne, które wypływają z głębi ziemi. Woda w nich ma właściwości lecznicze i regeneracyjne. Wiele basenów o różnej temperaturze, umożliwiających kąpiel w ciepłej, relaksującej wodzie. Baseny otoczone są roślinami i kamieniami, tworząc wrażenie naturalnego środowiska. Woda w gorących źródłach jest wzbogacona o magiczne zioła i eliksiry, które pomagają w leczeniu ran, zmniejszają zmęczenie i stres.
Baseny Mineralne:
Baseny wypełnione wodą mineralną o różnych właściwościach leczniczych.
Dostęp: Magiczne łaźnie są dostępne dla wszystkich uczniów i nauczycieli. Aby wejść, należy skorzystać z kamiennych schodów w zachodnim skrzydle szkoły, która prowadzą bezpośrednio do podziemi.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)