Ośrodek zdrowia

6 0 0
                                    


Główna Część Szkoły: Ośrodek Zdrowia znajduje się w łatwo dostępnym miejscu w pobliżu głównego dziedzińca szkoły, co umożliwia szybki dostęp w razie nagłych wypadków.

Architektura: Budynek jest przytulny i elegancki, z zewnętrzną elewacją w jasnych, uspokajających kolorach. Wewnątrz dominuje ciepłe oświetlenie i naturalne materiały, takie jak drewno i kamień.

Pomieszczenia: Ośrodek składa się z kilku pomieszczeń, w tym gabinetu przyjęć, pokoi konsultacyjnych, sali do leczenia i apteki.

Gabinet Przyjęć: Centralne miejsce, gdzie uczniowie zgłaszają się z problemami zdrowotnymi. Wyposażony w wygodne krzesła, magiczne urządzenia diagnostyczne i notatniki.

Pokoje Konsultacyjne: Prywatne pokoje, gdzie uczniowie mogą otrzymać indywidualną pomoc od specjalistów. Wyposażone w magiczne urządzenia medyczne, fotel do diagnozowania i regały z książkami medycznymi.

Sala Leczenia: Przestrzeń z łóżkami do leczenia oraz magicznymi urządzeniami wspomagającymi zdrowienie, jak kojące zaklęcia i eliksiry regeneracyjne. 

Apteka: Zawiera regały z magicznymi miksturami, ziołami i składnikami do przygotowania eliksirów. Istnieje również strefa do przygotowywania leków na miejscu.

Personel:

Lekarz Magiczny: Specjalista zajmujący się zarówno magicznymi, jak i niemagicznymi urazami. Może również posiadać specjalizację w zielarstwie magicznym lub alchemii. ( Joanna S.)

Zielarz: Osoba odpowiedzialna za przygotowywanie eliksirów i mikstur oraz doradzanie w zakresie magicznych roślin i ich właściwości leczniczych. (Profesor Mikilik )

Asystenci: Pomocnicy i uczniowie, którzy pomagają w codziennych obowiązkach, takich jak uzupełnianie zapasów i wspieranie pacjentów. ( Tak jak każda szkoła ta też wykorzystywuje swoich uczniów 😉)

Dostępność: Ośrodek jest czynny przez cały dzień i noc, z możliwością wezwania pomocy w razie nagłych wypadków.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz