Sala do Zaklęć to przestronne pomieszczenie, zaprojektowane z myślą o praktyce magicznej. Ściany są pokryte drewnianymi boazeriami z wygrawerowanymi magicznymi runami i symbolami ochronnymi, które pomagają w kontrolowaniu magii wewnątrz sali.
Podłoga: Kamienna, wyłożona w centralnej części magicznym kręgiem, który jest używany podczas praktyk zaklęć. Na obrzeżach podłogi znajdują się dywany z grubego materiału, które tłumią dźwięki i zapewniają komfort podczas długich lekcji.
Okna: Duże, gotyckie okna wpuszczają naturalne światło, a w nocy są zasłaniane ciężkimi zasłonami z ciemnego aksamitu, ozdobionymi złotymi haftami. Witraże przedstawiają sceny z historii magii, w tym słynnych czarodziejów i ich największe zaklęcia.
Sufit: Wysoki, zdobiony freskami przedstawiającymi sceny magiczne i mistyczne stworzenia, które poruszają się i zmieniają w zależności od pory dnia i nastroju w sali.
Wyposażenie
Stoły i Krzesła: Ustawione w rzędach, z miejscem na pergaminy, pióra i podręczniki. Każdy stół ma wbudowaną przestrzeń na różdżki i przybory magiczne.
Magiczne Tablice: Na przodzie sali znajduje się tablica do zapisywania zaklęć i teorii, która automatycznie zmienia zawartość na życzenie nauczyciela.
Przestrzeń Praktyczna: W centrum sali znajduje się otwarta przestrzeń, gdzie uczniowie mogą ćwiczyć zaklęcia. Magiczne bariery ochronne otaczają ten obszar, chroniąc przed przypadkowymi zaklęciami.
Kryształowe Kulki: Umieszczone w rogach sali, monitorujące poziom magii i bezpieczeństwo uczniów podczas praktyki zaklęć. W razie potrzeby potrafią natychmiast zneutralizować nieudane zaklęcie.
Specjalne Funkcje
Magiczna Biblioteka Zaklęć: W rogu sali znajduje się mała biblioteka z książkami i pergaminami zawierającymi różnorodne zaklęcia, od podstawowych do zaawansowanych.
profesor Eligiusz Czarnogórski.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)