Punkty

5 0 1
                                    


Uprawnienia do Nadawania i Odejmowania Punktów

Profesorowie: Mają prawo nadawać i odejmować punkty za osiągnięcia akademickie, zachowanie podczas zajęć, udział w zawodach oraz za wszelkie zasługi lub wykroczenia, które mają miejsce na terenie szkoły.

Kustosze Porządku i Archiwariusz : Mają prawo nadawać i odejmować punkty za zachowanie uczniów poza salami lekcyjnymi, za przestrzeganie lub naruszanie regulaminu szkoły oraz za działania wpływające na bezpieczeństwo i porządek.

Kryteria Nadawania Punktów

Za Osiągnięcia Akademickie:

Wybitne wyniki w testach i egzaminach: do 20 punktów.

Aktywne uczestnictwo w lekcjach: do 10 punktów.

Wyjątkowe projekty i prace domowe: do 15 punktów.

Za Zachowanie:

Przykładne zachowanie i postawa: do 10 punktów.

Pomoc innym uczniom: do 10 punktów.

Zaangażowanie w życie szkolne i organizację wydarzeń: do 15 

Za Udział w Zawodach i Konkursach:

Zwycięstwo w zawodach wewnątrzszkolnych: do 30 punktów.

Zwycięstwo w zawodach między szkolnych: do 50 punktów.

Udział w konkursach i turniejach: do 20 punktów.

Za Badania i Odkrycia:

Wyjątkowe odkrycia w dziedzinie magii: do 30 punktów.

Współpraca przy projektach badawczych: do 20 punktów.

Znaczący wkład w rozwój archiwum szkoły: do 25 punktów.

Kryteria Odejmowania Punktów

Za Niewłaściwe Zachowanie:

Niewłaściwe zachowanie w klasie: do -10 punktów.

Nierespektowanie nauczycieli i pracowników szkoły: do -15 punktów.

Konflikty i bójki z innymi uczniami: do -20 punktów.

Za Naruszanie Regulaminu:

Łamanie zasad porządku szkolnego: do -10 punktów.

Spóźnienia na lekcje i nieobecności: do -10 punktów.

Używanie zakazanych przedmiotów : do -15 punktów.

Za Zagrożenie Bezpieczeństwa:

Działania zagrażające bezpieczeństwu uczniów i pracowników: do -30 punktów.

Niezastosowanie się do zasad bezpieczeństwa w laboratoriach i podczas lekcji: do -20 punktów.

Wandalskie działania niszczące mienie szkoły: do -25 punktów.

Za Plagiat i Oszustwa:

Plagiatowanie prac: do -20 punktów.

Oszustwa podczas testów i egzaminów: do -25 punktów.

Fałszowanie dokumentów i danych: do -30 punktów.

Procedura Nadawania i Odejmowania Punktów

Dokumentacja: Każde nadanie lub odebranie punktów (w przypadku kustoszy porządku) musi być zgłoszone do  Archiwariusza poprzez odpowiedni formularz, który zawiera szczegóły dotyczące ucznia, powód decyzji oraz ilość punktów.

Konsultacja: W przypadku poważnych naruszeń regulaminu, decyzja o odebraniu dużej ilości punktów powinna być skonsultowana z Dyrektorem Szkoły.

Monitorowanie: Regularne monitorowanie i aktualizacja stanu punktów poszczególnych domów odbywa się raz w tygodniu przez Kustoszy Porządku, którzy informują uczniów o aktualnych wynikach.

Postanowienia Końcowe

Etyka i Sprawiedliwość: Wszyscy uprawnieni do nadawania i odejmowania punktów są zobowiązani do działania w sposób etyczny i sprawiedliwy, bez faworyzowania żadnego z uczniów ani domów.

Transparencja: Wszystkie decyzje dotyczące nadawania i odejmowania punktów są jawne i dostępne dla uczniów oraz pracowników szkoły, aby zapewnić pełną transparentność i uczciwość systemu.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz