Barwy: Turkusowy i fioletowy
Koliberki to kreatywne i ciekawe osóbki. W powszechnej opinii mówi się że to właśnie one rywalizują z biesami o tytuł wzorowego ucznia. Więc jeśli potrzebujesz notatek na do nauki do właśnie lepiej by iść do kolibrów a nie misiów (one z niechęcią mogą ci dawać notatki). To dom pełen talentów.... Znajdziesz tam muzyków, szachistów, artystów, wybitnych w dziedzinach takich jak eliksiry , transmutacja...
Są w szkole pogłoski, że gdy gasną światła i księżyc zawita na nieboskłonie, kolibry schodzą się do pokoju wspólnego, gdzie zaczynają rozwiązywać nie rozwiązane sprawy z przeszłości. Ich ciekawość prowadzi je do spraw z archiwum X.
Pokój Wspólny Kolibrów
Lokalizacja: Pokój wspólny Kolibrów znajduje się w wieży zamkowej, której ściany są porośnięte magicznymi winoroślami. Wieża jest otoczona bujnym ogrodem, pełnym egzotycznych kwiatów i ptaków, które przyciągają uwagę swoją kolorystyką i śpiewem.
Wejście: Aby wejść do pokoju wspólnego Kolibrów, uczniowie muszą najpierw odnaleźć ukryte drzwi w wieży. Drzwi te są zamaskowane iluzją, która przedstawia turkusowo-fioletowy witraż w kształcie kolibra. Uczniowie muszą dotknąć witrażu i wypowiedzieć hasło, które zmienia się co tydzień. Hasło to zazwyczaj jest cytatem z literatury lub fragmentem zagadki, co sprawdza wiedzę i inteligencję uczniów.
Wnętrze: Po przekroczeniu progu, uczniowie wchodzą do przestronnego, okrągłego pomieszczenia, które emanuje ciepłem i kreatywną energią. Wnętrze jest udekorowane w turkusowych i fioletowych odcieniach, z miękkimi kanapami, fotelami i kolorowymi poduszkami. Ściany są pokryte regałami pełnymi książek, notatników i instrumentów muzycznych.
Dekoracje i Atmosfera:
Świetliki i Magiczne Lampiony: Pokój oświetlają setki małych świetlików i magicznych lampionów, które unoszą się pod sufitem, tworząc atmosferę gwiaździstego nieba.
Tablice Inspiracji: Na ścianach znajdują się tablice, na których uczniowie mogą przypinać swoje prace artystyczne, zdjęcia, cytaty i inspiracje.
Kąciki Tematyczne: W pokoju wspólnym znajdują się kąciki tematyczne, takie jak miejsce do gry w szachy, kącik muzyczny z różnymi instrumentami, pracownia artystyczna z farbami i sztalugami oraz miejsce do nauki, wyposażone w biurka i lampki.
Magiczne Okna: Okna w pokoju wspólnym pokazują widoki z różnych zakątków świata, zmieniając się co godzinę. Uczniowie mogą podziwiać egzotyczne krajobrazy i czerpać inspirację z odległych miejsc.
Sekrety i Tajemnice:
Ukryte Komnaty: W pokoju wspólnym znajdują się ukryte przejścia i komnaty, które prowadzą do tajnych archiwów i miejsc, gdzie Kolibry mogą badać nieodkryte tajemnice.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)