Główna sala

18 1 1
                                    


Główna sala w Instytucie Magii "Dolina Snu" jest sercem życia społecznego i akademickiego uczniów. Znajduje się w centralnym punkcie głównego budynku szkolnego, otoczona dużymi oknami, które wpuszczają do wnętrza mnóstwo naturalnego światła. Sala ta pełni wiele funkcji, od codziennych posiłków po ważne apele i wydarzenia szkolne.


Wygląd i Wyposażenie:

Architektura: Sala jest przestronna, z wysokim sufitem wspartym na ozdobnych kolumnach z kamienia. Ściany zdobią magiczne malowidła przedstawiające sceny z historii magii i legend związanych z regionem Bieszczad.

Okna: Duże okna, otwierające się na panoramiczny widok na lasy i góry, dodają przestronności i naturalnego światła do wnętrza.

Okrągłe Stoły: W środku sali rozstawione są okrągłe stoły, przy których uczniowie zasiadają na czas posiłków. Stoły są wykonane z drewna i zdobione rzeźbionymi wzorami przedstawiającymi magiczne stworzenia i symbole szkoły.

Podium dla Dyrektora: Na jednym końcu sali znajduje się podwyższone podium, z którego dyrektor ogłasza apele i ważne komunikaty. Podium jest ozdobione tkaninami w szkolnych barwach oraz rzeźbami przedstawiającymi symbole domów.

Oświetlenie: Sala jest oświetlona przez magiczne lampy zawieszone na sufitach, które emanują przyjemnym, ciepłym światłem, tworząc atmosferę przytulności i bezpieczeństwa.

Funkcje Sala:

Posiłki: Codzienne posiłki są serwowane na stołach w głównej sali, gdzie uczniowie mogą cieszyć się wspólnym jedzeniem i rozmowami.

Apele: Regularnie odbywają się tu apele, podczas których dyrektor przekazuje ważne komunikaty, ogłasza wydarzenia szkolne i nagradza uczniów za ich osiągnięcia.

Wydarzenia Specjalne: Sala jest również miejscem organizacji różnych wydarzeń szkolnych, takich jak bankiety, konkursy czy przedstawienia teatralne.

Instytut Magii " Dolina Snu"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz