Złota Ścieżka to urokliwa, ukryta ulica w Łodzi, niedostępna dla nieczarrodzieji dzięki magicznej ochronie. Znajduje się w artystycznej dzielnicy miasta, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością. Złota Ścieżka jest brukowana złotymi kamieniami, które mienią się w słońcu, tworząc efekt przypominający rozgwieżdżone niebo. Budynki wzdłuż ulicy są jasne, z fasadami w odcieniach złota i pastelów, ozdobione mistycznymi, magicznymi freskami. Latarnie wzdłuż ulicy mają wygląd eleganckich, szklanych lamp, które emitują ciepłe, złote światło, nadając całej ulicy przytulny i magiczny charakter.
Kominek teleportujący do Wioski Wóda:
Kominek teleportujący znajduje się w pięknie zdobionej, złotej kamienicy na końcu Złotej Ścieżki. Budynek ten wyróżnia się luksusową architekturą i ozdobnymi detalami, które przyciągają wzrok. Wewnątrz kamienicy, kominek teleportujący znajduje się w eleganckim salonie, który jest urządzone w stylu art deco, pełnym złotych akcentów i delikatnych dekoracji.
Kominek ma szeroki, marmurowy portal z ozdobnymi złotymi runami, które migoczą w delikatnym świetle. Ogień w kominku ma ciepły, złoty odcień z lekkim, niebieskim blaskiem, co dodaje mu magicznego uroku.
Aby skorzystać z kominka teleportującego, odwiedzający muszą posiadać specjalne identyfikatory , w przypadku uczniów list. W okresach wzmożonego ruchu, takich jak festiwale czy specjalne wydarzenia, na miejscu obecni są strażnicy, którzy dbają o bezpieczeństwo i sprawną obsługę teleportacji.
CZYTASZ
Instytut Magii " Dolina Snu"
FantasyPolski Hogwart? Jak mógł by wyglądać ? Szkoła w Bieszczadach? Cztery domy : (Polskie) kolibry, Żubr, Jelenie i Biesy (Niedźwiedzie)