නමවන කඩුල්ල

224 46 14
                                    

" මොකද්ද ඕයි මේ.. අඩෝ !!!..වත්සු.."

" ඒ නිශිය මෙහෙ වරෙන්..."

මම අරුන් මුකුත් කියන්නත් කලින්ම පැවීලියන් එකේ ඉදන් අත වනන වත්සුව ළගට දිව්ව. මැච් එක බලන්න වෙන්නැති පැවීලියන් දෙකේම සෙනග උන්න. ස්කූල් කිට් එකෙනුත් ළමයි හිටියෙ ඉස්කෝලෙ ඉවර වෙලා එහෙම්ම ආපු උන් වෙන්නැති.

" අඩෝ මොකද්ද බං මේ.. මට කලින් කිව්වෙත් නෑනෙ.."

" කලින් කියන්න ඉතිං කලින් මෙහෙම දෙයක් තීරණේ කලේ නෑනෙ ඕයි. අංජනය මේ දවල් කෝල් එකක් අරන් කිව්වෙ මැච් එක බලන්න එන්න හවස සෙට් වෙන්නත් පුලුවන් කියල..."

" මොකද්ද බං මේ මැච් එක.. ඌ මටත් කිව්ව ටූනමන්ට් කියල මේ ටිකේ... "

" Under 16 Division 01 Tournament එක බං.. මුන්ගෙ ෆයිනල්ස් අද . "

" කීයටද මැච් එක.. "

" තුනට පටන් ගන්නව.. උබව එක්කන් එන්න අරූ කෝච්ට හොරෙන් පැන්නෙ.. වෙන යවන්න එකෙකුත් නෑ "

අපේ කතාව නතර උනේ දැන් ටොස් එක දානව කියල announcement එක දීපු නිසා. ගෞරව් එක්ක අනිත් ස්කූල් එකේ කැප්ටන් වෙන්න ඇති ඒ ඉන්නෙ. ඕලෙවල්වත් ලියල නැති ඇච්චි බැච්චෙක් කියන්න බෑ මේක ග්‍රවුන්ඩ් බැස්සම.

Schools Cricket Under 16 Division 01 Tournament :

** College (A) and ** College (A) will meet in the finals now at ** college Grounds, thissa Mawatha. Both teams advanced to the finals after beating ** College and ** College respectively in the Semi Finals.

** College led by Janidu Pathirana after being Runner Up in their Group, recorded wins against ** College and ** College in the 2nd Round .

** College who Topped their Group as Champs in the 1st Round entered the 2nd Round under the captaincy of Gauraw Shakyasingha and beat ** College and ** College.

ටොස් එක දිනල අනිත් එවුන් මුලින්ම බැට් කරන්න තීරණේ කරල තිබුන. අපේ කොල්ලො පහම දැන් ග්‍රවුන්ඩ් එකේ.

" අඩො ලොක්කගෙ බෝලින් බලපංකො .."

" කලුගලකාරය නේද මුන්ව ට්‍රේන් කරන්නෙ... "

" අම්මෝ ඔව් මතකනෙ අපේ කෑම්ප් එකට ඇවිත් මරාගෙන කාපු නැති ටික විතරයි..."

" අපේ රීරි යකා එක්කත් ඉතිං සෙල්ලම් බෑනෙ ඕයි.."

සකන්ඩ් ඉනින්ග්ස් පටන් ගන්නකොට අපේ උන්ට ලකුණු 202ක ටාගට් එකක් තිබුන.. ඕපනින් ආවෙ සහනුයි තව කොල්ලෙකුයි. ගෞරව් නම් ලකුණු 8ට විකට් දෙකක්ම අරගත්ත.

𝗦𝗧𝗨𝗠𝗣𝗦 | කඩුලු [Ongoing]Where stories live. Discover now