«Ο Λιάνης επιμένει να μην μας δίνει το δάνειο.» Η Δήμητρα κάθεται στο γραφείο της, με τα νεύρα της να έχουν πάρει φωτιά.Ο Στέφανος στέκεται κοντά στο παράθυρο.
«Έχει πεισμώσει.» Ο τόνος του βγαίνει αδιάφορος.«Θέλει να παίξει μαζί μας. Το κάθαρμα.» Ο θυμός φουντώνει όλο και περισσότερο μέσα της.
«Δεν βλέπω άλλη λύση, πέρα απ' το να πείσουμε τον Αντρέα.» Εκφράζει την άποψη του, εστιάζοντας τώρα το βλέμμα στην σύζυγο του.
Η Δήμητρα πιέζει τα χείλη της σε μια λεπτή γραμμή.
«Δεν θέλω να διαπραγματευτώ περισσότερο με αυτό το θέμα.» Άλλωστε, πόσο ακόμα θα έπαιζε με την υπομονή του Αντρέα;«Μην ξεχνάς ότι ο γάμος δεν έγινε ακόμη.»
«Ε και τι μ' αυτό;» Σηκώνει ερωτηματικά τα χέρια της.
«Δεν είναι χαζός να χάσει τα χρήματα του, Δήμητρα.» Της εξηγεί το δικό του σκεπτικό.
«Ξέρει τι κάνει.» Προσθέτει.Η Δήμητρα ξέρει πως ο σύζυγος της έχει δίκιο. Κανένας δεν θα ήταν τόσο χαζός. Το χρηματικό ποσό που ζητάνε, είναι αρκετά μεγάλο. Ο Λιάνης ψάχνει, ουσιαστικά, μια εγγύηση. Άλλωστε, η επιχείρηση δεν πήγαινε καλά.
Κι αν τελικά έπεφταν έξω με την επένδυση που σκέφτονται να κάνουν; Αν το δάνειο πήγαινε στράφη;
Αφήνει μια μακρόσυρτη ανάσα.
«Ένα απλό δάνειο χρειαζόμαστε. Είναι τόσο δύσκολο να το πάρουμε ρε γαμώτο;» Η Δήμητρα δείχνει να έχει αγανακτήσει. Κρατάει αυτή την επιχείρηση με νύχια και με δόντια, παρότι δεν της ανήκει. Ο Στέφανος είναι ο κληρονόμος, εκείνος έχει την μεγαλύτερη ευθύνη.Πηγαίνει κοντά της, αγκαλιάζοντας με τις παλάμες του τα μπράτσα της.
«Και η συνεργασία με τον Λιάνη, θα είναι πολύτιμη. Το ξέρεις αυτό.» Της λέει.Η γυναίκα στρέφει το κεφάλι στο πλάι, κλείνοντας τα μάτια της.
«Ο Αντρέας θα το αρνηθεί.» Ήξερε πως θα το κάνει. Τον ήξερε.«Έχεις τον τρόπο να τον πείθεις. Δε σε φοβάμαι.» Ο Στέφανος της χαμογελάει, με απόλυτη σιγουριά.
Πράγματι. Αν και δεν είχαν και την καλύτερη σχέση μεταξύ τους, ο Αντρέας έδειχνε να την ακούει. Ακολουθούσε τις εντολές της, έστω κι αν δεν συμφωνούσε με αυτές. Είχε επιρροή πάνω του.
«Θα προσπαθήσω να του μιλήσω.» Κλίνει στην ιδέα του άντρα της. Ακόμη κι αν πιστεύει πως δεν θα βγάλει άκρη.
YOU ARE READING
Αγγελικά πλασμένοι
RomanceΈνας ιδανικός κόσμος για τον έρωτα, θα ήταν αυτός της καταστροφής. Με καρδιές γυάλινες, εύθραυστες, ώστε να μπορεί να τις σπάσει εύκολα. Με ψυχές βουτηγμένες στον εγωισμό, για να μπορεί να τις παρασύρει. Και με πρόσωπα, αγγελικά πλασμένα, για να κα...