Το μήνυμα

199 25 21
                                    

Η στιγμή της αποφυλάκισης, ήρθε. Ο Αντρέας βγαίνει στον διάδρομο, απαλλαγμένος από κάθε κατηγορία, με τους δικούς του ανθρώπους να τον περιμένουν.

«Ευτυχώς. Τελείωσε κι αυτό.» Η Βασιλική πηγαίνει κοντά του, πιάνοντας τα χέρια του.

Παραδόξως, ο Αντρέας δεν την απωθεί. Έχει ηρεμήσει από την χθεσινή βραδιά. Αφού βγήκε από εκείνο το παγωμένο κελί, όλα τα άλλα του μοιάζουν ανούσια.

«Αντρέα!» Η αγριεμένη φωνή του Στέφανου, πλησιάζει.

Η Βασιλική αφήνει το παιδί της, ώστε να στραφεί από την άλλη, για να αντιμετωπίσει τον εξαγριωμένο Στέφανο.

«Έχασες το μυαλό σου, μικρέ;» Τον αρπάζει απ' το πηγούνι, ταρακουνώντας το κεφάλι του. Ο Αντρέας τον σπρώχνει, στενεύοντας τα μάτια επάνω του.
«Έχεις καθόλου ιδέα τι πήγες κι έκανες; Κατέστρεψες την μισή μας περιουσία!» Φωνάζει μπροστά στο πρόσωπο του. Ο Αντρέας επιμένει να είναι παγωμένος απέναντι του.
«Νομίζεις ότι έχω λεφτά να πληρώσω αυτή την ζημιά, ε;» Συνεχίζει να ουρλιάζει.

Ο Αντρέας κάνει να του γυρίσει την πλάτη, αδιάφορος για όλες τις κατηγορίες που του ρίχνει.

«Εδώ ρε! Σου μιλάω, γαμώ το στανιό σου.» Τον αρπάζει ξανά από το πηγούνι του.

Η Βασιλική σπεύδει να τους χωρίσει, κατεβάζοντας το χέρι του.
«Στέφανε, άφησε τον λίγο να ηρεμήσει.»

«Αυτός να ηρεμήσει;» Καγχάζει ειρωνικά.
«Κι εγώ τι πρέπει να κάνω, δηλαδή; Να βαρέσω το κεφάλι μου στον τοίχο;» Δεν μπορούσε να χαμηλώσει τον τόνο του.

Ο Μιχαήλ μαζί με την Μυρτώ, μένουν αμέτοχοι από τον καβγά. Ο Αντρέας κοιτάζει έντονα τον Στέφανο.

«Θα σου τη πληρώσω την ζημιά, μην ανησυχείς. Έτσι κι αλλιώς, δεν θέλω να σας χρωστάω τίποτα.» Κάνει πάλι να φύγει.

«Και που θα τα βρεις εσύ τα λεφτά ρε, ε; Μήπως θα πουλήσεις το γραφείο;»

«Ναι. Θα το κάνω και αυτό, αρκεί να ξεφύγω από την οικογένεια των Βρεττών.» Στρέφεται να τον ξανά κοιτάξει, με εχθρική διάθεση.

Η συμπεριφορά του Στέφανου τον προκαλεί. Ο τρόπος με τον οποίο τον χειρίζεται, και οι λέξεις που ξεστομίζει, φέρνουν περισσότερες τρικυμίες.

«Έχει τρελαθεί το παιδί σου, Βασιλική;» Στρέφεται σε εκείνην.

«Αντρέα, σταμάτα.» Η Βασιλική τον πιάνει απ' το μανίκι του παλτού.

Αγγελικά πλασμένοιWhere stories live. Discover now