«Επιτέλους.» Αναφωνεί ο Αντρέας, μόλις βγαίνουν απ' το νοσοκομείο, μαζί με την Κατερίνα και την Βασιλική.«Ναι, λες και έκατσες αιώνες εκεί μέσα.» Τον κοροϊδεύει η Βασιλική.
Της χαμογελάει, περνώντας το χέρι του γύρω από τους ώμους της.
«Σε έκανα να ανησυχήσεις πολύ τις τελευταίες ώρες, ε;» Ο Αντρέας έμοιαζε πιο κεφάτος από ποτέ.Η Βασιλική τον χτυπάει μαλακά στο στήθος του.
«Με κοψοχόλιασες. Βλαμμένο παιδί.» Δεν του το έκρυψε άλλωστε.«Κατερίνα;» Ο Αντρέας γυρίζει πίσω, αντικρίζοντας μια βαθυστόχαστη Κατερίνα.
Μαρμαρώνει απότομα στη θέση της.
«Ναι;» Απαντάει.«Τι έχεις; Γιατί είσαι αφηρημένη;» Αναρωτιέται η Βασιλική, η οποία είχε παρατηρήσει από πιο νωρίς την αλλόκοτη συμπεριφορά της.
«Τίποτα.» Απαντάει ξερά, χαμηλώνοντας και πάλι τα μάτια της στο έδαφος.
Ο Αντρέας υποψιάζεται ότι κάτι παράξενο συμβαίνει μαζί της. Δεν έχει όμως και την άνεση να την ρωτήσει τώρα, μπροστά στους δικούς της.
«Θα έρθεις από εμάς;»
«Θα τον προσέχω εγώ, Βασιλική. Μην αγχώνεσαι.» Πετάγεται η Κατερίνα, επεμβαίνοντας στην κουβέντα τους.
«Σε αφήνω σε καλά χέρια, λοιπόν.» Χαμογελάει στον γιο της, και εκείνος της το ανταποδίδει.
Πλησιάζουν στο αυτοκίνητο του Μιχαήλ, ο οποίος τους περιμένει απέξω, με το χαμόγελο του να φτάνει ως τα αυτιά.
«Βρε βρε, καλώς τον μπέμπη.» Πειράζει τον Αντρέα.
«Μικρέ, κοντεύεις να γίνεις γελοίος.» Ανταποδίδει το πείραγμα, ανοίγοντας την πόρτα του συνοδηγού.
«Τι αστείος που είσαι, μεγάλε αδερφέ.» Λέει, χαμογελώντας σκανταλιάρικα.
«Έλα. Οδήγα και άσε τους σχολιασμούς εσύ. Βρήκες ευκαιρία τώρα.» Τον πειράζει και η Βασιλική, παίρνοντας έμμεσα το μέρος του Αντρέα.
«Πάντα βρίσκω ευκαιρίες, μανούλα.»
«Βρε προχώρα τώρα!» Του απαντάει ο Αντρέας. Έπειτα κλείνει συνωμοτικά το μάτι στην μάνα τους.
Δεν άλλαζε και ποτέ το κλίμα ανάμεσα σε αυτούς τους τρεις. Μόνο η Κατερίνα έμοιαζε να ξεχωρίζει, με το μουντό, γκρίζο χρώμα της διάθεσης της.
Κι όσο η οικογένεια πηγαίνει στο σπίτι του τον Αντρέα, η Μυρτώ έχει κλείσει ραντεβού με τον Γιώργο, στο δικό της διαμέρισμα. Δεν της έμεινε καμιά αμφιβολία. Ο Γιώργος είναι ακόμα στην Αθήνα, και σύμφωνα με τα λεγόμενα της Κατερίνας, έχει χτίσει σημαντικές "φιλίες".
VOCÊ ESTÁ LENDO
Αγγελικά πλασμένοι
RomanceΈνας ιδανικός κόσμος για τον έρωτα, θα ήταν αυτός της καταστροφής. Με καρδιές γυάλινες, εύθραυστες, ώστε να μπορεί να τις σπάσει εύκολα. Με ψυχές βουτηγμένες στον εγωισμό, για να μπορεί να τις παρασύρει. Και με πρόσωπα, αγγελικά πλασμένα, για να κα...