Ο Αντρέας μεταφέρεται για εξετάσεις, με τους γιατρούς και τους νοσοκόμους, να σέρνουν το κρεβάτι με τις ρόδες. Όλη η οικογένεια ακολουθεί, το ίδιο και η Μυρτώ, η οποία δεν τον άφησε στιγμή μόνο του.
«Μείνετε εδώ.» Τους προειδοποιεί η γιατρός, πρίν χαθούν πίσω από μια πόρτα.
Όλοι μένουν στον διάδρομο. Η Βασιλική στέκεται κοντά στην αδερφή της, ενώ ο Μιχαήλ σπεύδει να την παρηγορήσει.
«Ηρέμησε. Είναι καλά. Το είδες και μόνη σου.» Της λέει. Η Βασιλική, όμως, δεν μπορούσε να ανακουφιστεί.
Η εμφάνιση του Αντρέα ήταν αρκετή για να πυροδοτήσει ακόμα περισσότερο το άγχος της.
«Πάλι καλά που τον βρήκανε εγκαίρως.» Σχολιάζει ο Οδυσσέας, πηγαίνοντας κοντά τους.
Πολύ αργά, τα μάτια της Δήμητρας στυλώνονται στην Μυρτώ, η οποία έδειχνε αδύναμη και ανυπεράσπιστη, αυτή την στιγμή.
«Εσύ τι δουλειά είχες μαζί του;» Κάνει να την πλησιάσει.
Ο Οδυσσέας αντιδρά αντανακλαστικά, μπαίνοντας ως εμπόδιο στον δρόμο της μητέρας του.
«Μαμά, ηρέμησε.» Την συμβουλεύει.
«Τι δουλειά είχες με τον Αντρέα; Πες μου!» Ο θυμός της είναι χειροπιαστός
«Δεν σε αφορά.» Η Μυρτώ βρίσκει το θάρρος να απαντήσει στο ερώτημα της.
«Πως δεν με αφορά;» Γίνεται ακόμη πιο έξαλλη.
«Εξαιτίας σου βρέθηκε σε αυτή την κατάσταση.» Βγάζει γρήγορα το συμπέρασμα, παλεύοντας να διώξει τον Οδυσσέα από μπροστά της.«Δήμητρα;» Ο Στέφανος καταφτάνει στον διάδρομο, με την Κατερίνα να τον ακολουθεί.
«Τι έγινε; Που είναι ο Αντρέας;» Η αγωνία δείχνει να έχει καταβάλει την Κατερίνα.
«Μόλις τον πήρανε μέσα για εξετάσεις.» Την πληροφορεί ο Μιχαήλ.
Η Δήμητρα επιμένει να κοιτάζει εκείνην.
«Ακόμα εδώ είσαι;» Φωνάζει απειλητικά.Το κορίτσι με τα σκούρα μπλε μάτια, κάνει μεταβολή και φεύγει απ' τον διάδρομο. Εάν, όμως, πίστεψαν ότι την έδιωξαν, τότε ήταν πολύ γελασμένοι.
«Σε τι κατάσταση τον βρήκανε;» Ρωτάει ο Στέφανος, τοποθετώντας τα χέρια στους γοφούς.
«Είναι τραυματισμένος.» Απαντάει η Βασιλική.
«Τι;» Αντιδρά απότομα η Κατερίνα.
«Πως; Από ποιον;» Ρωτάει.
ESTÁS LEYENDO
Αγγελικά πλασμένοι
RomanceΈνας ιδανικός κόσμος για τον έρωτα, θα ήταν αυτός της καταστροφής. Με καρδιές γυάλινες, εύθραυστες, ώστε να μπορεί να τις σπάσει εύκολα. Με ψυχές βουτηγμένες στον εγωισμό, για να μπορεί να τις παρασύρει. Και με πρόσωπα, αγγελικά πλασμένα, για να κα...