Φλεγόμενες αναμνήσεις

188 27 21
                                    

Χτυπάει μανιωδώς το κουδούνι. Δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα άλλο, πέρα από το να πάει να την βρει. Η ανακοίνωση του Αντρέα τον ταρακούνησε. Δεν μπορούσε να κάτσει άλλο με σταυρωμένα τα χέρια. Φτάνει η αδράνεια.

Η Ασπασία ανοίγει την πόρτα.
«Οδυσσέα; Τι θέλεις εδώ;» Τον κοιτάζει με γουρλωμένα μάτια.

«Που είναι η Κατερίνα;» Την προσπερνάει, εισβάλλοντας μέσα στο σπίτι.

Η Ασπασία προλαβαίνει και τον γραπώνει από το μπράτσο.
«Μην κάνεις καμιά σκηνή! Ο Πέτρος είναι εδώ.» Τον προειδοποιεί.

«Παράτα με, Ασπασία.» Δεν άκουγε τίποτα. Προχωράει μέσα στο σαλόνι, γεμάτος αποφασιστικότητα.

Βαρέθηκε να κάνει τον τυφλό. Βαρέθηκε να κρύβεται και να συμβιβάζεται, να φοβάται να διεκδικήσει. Είναι τώρα εδώ, και ξέρει ακριβώς τι θέλει.

«Κατερίνα;» Η φωνή του σκίζει τα ντουβάρια του σπιτιού.
«Κατερίνα;» Συνεχίζει να φωνάζει, προκαλώντας και την προσοχή του Πέτρου, ο οποίος είναι κλεισμένος μέσα στο γραφείο του.

Η Κατερίνα κατεβαίνει δύο δύο τα σκαλιά, σοκαρισμένη που τον αντικρίζει.
«Γιατί ήρθες;» Ρωτάει, μόλις φτάνει μπροστά του.

«Για να σε πάρω.»

«Τι!» Αντιδρά η Ασπασία.

Η Κατερίνα τον κοιτάζει με μισάνοιχτα χείλη.
«Τι τρέλα σε έπιασε στα ξαφνικά, Οδυσσέα;» Δεν καταλαβαίνει από που πηγάζει αυτή η αποφασιστικότητα. Και το χειρότερο είναι πως άρχισε να την ενθουσιάζει το θάρρος του.

«Σκόπευες να μου το κρατήσεις κρυφό;» Την ρωτάει, σχεδόν αυστηρά.

Η Ασπασία σπεύδει να τους επαναφέρει στην πραγματικότητα.
«Οδυσσέα, αν σε ακούσει ο Πέτρος--»

«Καρφί δεν μου καίγεται!» Την διακόπτει, ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής του.
«Κατερίνα, ετοίμασε έναν σάκο και πάμε να φύγουμε. Τώρα!» Δεν της το ζητάει. Το απαιτεί.

Ο Πέτρος ξετρυπώνει απ' το γραφείο του, έχοντας τα χέρια μέσα στις τσέπες του παντελονιού του.
«Τι συμβαίνει εδώ;» Ο τόνος του είναι σταθερός. Ψυχρός. Κοιτάζει τον Οδυσσέα.
«Τι γυρεύεις εσύ στο σπίτι μου;» Ρωτάει.

Η Κατερίνα αρπάζει το χέρι του Οδυσσέα, εισπράττοντας την προσοχή του.
«Σε παρακαλώ.» Προφέρει σιγανά μέσα από τα σφιγμένα της δόντια.

Δεν έπρεπε να του το πει. Ο Πέτρος θα αντιδρούσε πολύ άσχημα. Η Ασπασία προσεύχεται μέσα της να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια.

Αγγελικά πλασμένοιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin