Μόνο εσύ μου έμεινες, Μυρτώ

198 28 23
                                    

Το ταξί την αφήνει έξω από το σπίτι του. Πληρώνει την κούρσα και βγαίνει βολίδα απ' το αυτοκίνητο. Μετρούσε ακόμη και τα δευτερόλεπτα, μέχρι να φτάσει.

Τρέχει ως την πόρτα, πατώντας δυο φορές το κουδούνι. Αργεί. Αργεί περισσότερο απ' όσο περίμενε. Ο κόμπος άγχους, γίνεται πιο σφιχτός στο στομάχι της.

Όταν ανοίγει, επιτέλους, ο Αντρέας εμφανίζεται τσιτωμένος, μπροστά της. Και μόνο απ' τις ρυτίδες, γύρω από τα μάτια του, μπορεί να τον καταλάβει.

«Ήρθες.» Μιλάει πρώτος.

«Γιατί είσαι έτσι;» Τον ρωτάει.

Τα μάτια του χαμηλώνουν στο πάτωμα, μακριά από το πρόσωπο της.
«Έλα μέσα.» Λέει, γυρίζοντας την πλάτη του.

Η Μυρτώ παραξενεύεται, αλλά τον ακολουθεί μέσα στο σπίτι. Αφήνει τα πράγματα της στον καναπέ, ενώ εκείνος πηγαίνει να σταθεί μπροστά από το παράθυρο. Παρατηρεί την πλάτη του να ανεβαίνει αργά, και μετά να πέφτει απότομα. Η ανάσα του είναι αισθητά πιο βαριά.

Η Μυρτώ αρχίζει να υποψιάζεται την Κατερίνα. Λες να του μίλησε;

«Τι έγινε, Αντρέα;» Τον ρωτάει, με πιο έντονο ύφος.

Απελευθερώνει μια ανάσα. Το βλέμμα του επιστρέφει στο δικό της.
«Η Κατερίνα είναι έγκυος.» Το ανακοινώνει απλοϊκά, κι ας είναι ακόμα επηρεασμένος, συναισθηματικά.
«Μην βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα. Δεν είναι δικό μου το παιδί.»

«Το ξέρω.» Απαντάει σιγανά, αποφεύγοντας να τον κοιτάξει για πολύ ώρα.

Ο Αντρέας κατσουφιάζει, γεμάτος απορία απ' αυτό που άκουσε.
«Πως;» Ζητά να μάθει.

«Το πρωί που έφυγα, έπεσα πάνω της. Αναγκάστηκε να μου το πει.» Η ανάμνηση αφήνει πικρή γεύση στο στόμα της.
«Δυστυχώς, έτυχε να την δω μαζί με τον Οδυσσέα, σε.... όχι και τόσο φυσιολογικές αποστάσεις, μεταξύ τους.» Δεν δίνει ακριβείς λεπτομέρειες, επίτηδες. Παρατηρεί, στα κλεφτά, το πρόσωπο του Αντρέα να σκληραίνει.

Καγχάζει ειρωνικά, γυρίζοντας την πλάτη του προς εκείνη.
«Ωραία. Όλοι το ήξεραν, εκτός από μένα.» Αισθάνεται αδικημένος. Πάλι τα μαθαίνει όλα τελευταίος. Πράγματα που τον αφορούν κι αυτόν, άμεσα.

Θέλει απεγνωσμένα να χτυπήσει κάτι, τώρα. Σκέφτεται, όμως, πως θα τρομάξει την Μυρτώ. Συγκρατεί τα νεύρα του με δυσκολία, σφίγγοντας τα δόντια.

«Μπορείς να μου εξηγήσεις, ποιος είναι ο Γιώργος Δρακόπουλος, και τι σχέση έχει με σένα;» Πρώτη φορά άκουσε αυτό το όνομα, από την Κατερίνα. Ξέρει ότι υπάρχει κάποιος συγγενικός δεσμός με την Μυρτώ, αλλά ήθελε λεπτομέρειες.

Αγγελικά πλασμένοιOnde histórias criam vida. Descubra agora