Οι πρώτες ακτίνες του ήλιου, φωτίζουν το δωμάτιο τους. Η Μυρτώ αναδεύεται στην αγκαλιά του, μισανοίγοντας τα βλέφαρα.
Ο Αντρέας την καταλαβαίνει, και ξυπνάει.
«Ξημέρωσε.» Η φωνή της βγαίνει βραχνή ακόμη από τον ύπνο, ενώ τεντώνει το σώμα της.Ο Αντρέας γελάει πνιχτά.
«Πιάστηκες, μωρό μου;» Της λέει πειραχτικά, πριν αφήσει ένα φιλί στον ώμο της.«Ε δεν ήταν και ο πιο ευχάριστος ύπνος που έχω κάνει.» Αποκρίνεται, νιώθοντας όλους τους μυς στο σώμα της να παραπονιούνται.
Δεν έχουν αλλάξει στάση όλο το βράδυ. Άσε που και το κρεβάτι δεν τους δίνει καμία άνεση κινήσεων.
Ο Αντρέας την κρατάει σφιχτά, μοιράζοντας κάποια διάσπαρτα φιλιά στο μάγουλο και στον λαιμό της.«Καλημέρα.» Μουρμουρίζει επάνω στο δέρμα της.
Η Μυρτώ προσπαθεί να γυρίσει ανάσκελα, ώστε να αντικρίσει το αγουροξυπνημένο του πρόσωπο.
«Καλημέρα και σε σένα.» Αποκρίνεται κι εκείνη. Αμέσως, της δίνει ένα πεταχτό φιλί στα χείλη.«Ξέρεις πόσο όμορφη είσαι;» Της λέει, εκφράζοντας μονάχα τρυφερότητα στο βλέμμα του.
«Και πιασμένη και όμορφη, δεν γίνεται, μωρό μου.» Προσπαθεί να τον πειράξει, κάνοντας μια απόπειρα να ξεφύγει από τα χέρια του.
Ο Αντρέας την εμποδίζει όμως, κρατώντας την στην αγκαλιά του.
«Εσύ τα συνδυάζεις όλα, μωρό μου.» Ψιθυρίζει, πλησιάζοντας όλο και περισσότερο τα χείλη του στα δικά της.Προσπαθεί, αλλά τελικά χάνει την μάχη, επιτρέποντας στο χαμόγελο της να εμφανιστεί. Η ευτυχία πλημμυρίζει το είναι της. Νιώθει φτερουγίσματα στην καρδιά της. Το συναίσθημα είναι τόσο πρωτόγνωρα τρομακτικό για την νεαρή γυναίκα.
Πως μπορείς να το ελέγξεις αυτό το συναίσθημα; Γίνεται άραγε να το σταματήσεις; Να το εμποδίσεις να σε πιάσει;
Κάνει να τον φιλήσει, αλλά το κούτελο της χτυπάει με το δικό του, προκαλώντας τον να βγάλει ένα επιφώνημα πόνου.
«Άου!»
«Συγγνώμη συγγνώμη.» Απολογείται αμέσως, ψηλαφώντας το πρόσωπο του. Εκείνος της χαμογελάει σκανταλιάρικα, με τα μάτια του να παίρνουν φωτιά.
«Πρόσεχε λίγο βρε Αντρέα!»«Καλά. Δώσε μου ένα φιλί τώρα.» Σκύβει από πάνω της, γυρεύοντας το φιλί του.
«Αντρέα!» Παριστάνει την αυστηρή. Σύντομα, υποκύπτει στον παιχνιδιάρη Αντρέα, χαρίζοντας του απλόχερα τον εαυτό της.
ESTÁS LEYENDO
Αγγελικά πλασμένοι
RomanceΈνας ιδανικός κόσμος για τον έρωτα, θα ήταν αυτός της καταστροφής. Με καρδιές γυάλινες, εύθραυστες, ώστε να μπορεί να τις σπάσει εύκολα. Με ψυχές βουτηγμένες στον εγωισμό, για να μπορεί να τις παρασύρει. Και με πρόσωπα, αγγελικά πλασμένα, για να κα...