Κατάλληλη στιγμή

203 26 36
                                    


Βρίσκεται ώρες ολόκληρες καθισμένος στο παγκάκι. Δεν τολμάει να κουνήσει ούτε τα μάτια του, πλέον. Το κελί μοιάζει να τον πλακώνει. Όλα είναι παγωμένα γύρω του. Απόκοσμα.

Θυμάται μία μία τις στιγμές που έζησε, στο σπίτι των Βρεττών. Άλλες ήταν καλές, και άλλες βίαιες. Που να ήξερε πως δεν ήταν αυτή η πραγματική του οικογένεια. Πως ήταν ο καρπός ενός κρυφού έρωτα.

«Βρεττός!» Ακούγεται ξαφνικά η φωνή ενός άντρα. Στρέφει το κεφάλι του στο πλάι, κοιτάζοντας έξω από τα κάγκελα του κελιού του.
«Έχεις επίσκεψη.» Του ανακοινώνει, και πίσω απ' τον αστυνομικό, βλέπει την Μυρτώ να εμφανίζεται.

Η ελπίδα σκάει σαν πυροτέχνημα μέσα στο στήθος του. Εγκαταλείπει γρήγορα την θέση του, πηγαίνοντας κοντά στα κάγκελα.

«Έχετε δέκα λεπτά.» Τους πληροφορεί και μετά φεύγει.

Παρακολουθούν έντονα ο ένας τον άλλον. Η Μυρτώ δείχνει χλωμή και ταυτόχρονα ψυχρή. Αν πριν απολάμβανε την παρουσία της, τώρα τον προβληματίζει.

«Χαίρομαι που ήρθες.» Της το εξομολογείται, με το χαμόγελο να παιχνιδίζει στις άκρες των χειλιών του.

«Τι πήγες κι έκανες;» Τον ρωτάει απότομα. Εκείνος σοβαρεύει.
«Τι τρέλα πήγες κι έκανες, Αντρέα;» Επιμένει να ρωτάει το ίδιο, με τα μπλε της μάτια να έχουν πάρει ένα πιο σκούρο χρώμα.

Ο Αντρέας χαμηλώνει το κεφάλι.
«Δεν μίλησες με την Βασιλική;» Σίγουρα θα την είδε. Δεν μπορεί.

«Μίλησα, ναι.» Του απαντάει, διπλώνοντας τα χέρια κάτω από το στήθος της.
«Αλλά περιμένω να ακούσω και την δική σου εκδοχή.» Ήθελε να μάθει τι σκεφτόταν και το έκανε αυτό το πράγμα.

Θεωρεί τον εαυτό της επιπόλαιο, αλλά η πράξη του Αντρέα την εξέπληξε. Ούτε η ίδια δεν θα σκεφτόταν να κάνει κάτι τέτοιο. Η κουβέντα της με την Βασιλική, έρχεται αστραπιαία στο μυαλό της.

[Αναδρομή]

«Ο Αντρέας δεν είναι παιδί του άντρα μου.» Η αποκάλυψη είναι σαν γροθιά στο στομάχι της Μυρτώς.

«Τι;» Πετάει, εντελώς σοκαρισμένη.

«Στην πραγματικότητα, είναι ο γιος της αδερφής μου.» Συνεχίζει η Βασιλική, ακάθεκτη από την αντίδραση της κοπέλας.

Αργεί, αλλά τα γρανάζια του μυαλού της ξεκινάνε να δουλεύουν, ξανά.
«Το ξέρει;» Ρωτάει.

«Χθες το έμαθε. Και είδες τι πήγε και έκανε.» Ούτε η Βασιλική έμεινε ανεπηρέαστη από την πράξη του Αντρέα, προφανώς.

Αγγελικά πλασμένοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora