Ποιανού είναι η ευθύνη;

192 26 33
                                    

«Τι με κοιτάς; Θέλεις μήπως να σου το ξαναπώ;» Η στάση της είναι προκλητική απέναντι στην Μυρτώ.
«Είμαι έγκυος. Και το παιδί είναι του Αντρέα.» Επαναλαμβάνει, με περισσότερη σιγουριά.

Η Μυρτώ της δίνει πίσω τον φάκελο.
«Έχω μια ερώτηση για σένα.» Λέει, δείχνοντας εντελώς ψύχραιμη.
«Είναι αληθινά αυτά τα χαρτιά;»

«Και βέβαια είναι. Για ποια με πέρασες;»

«Μάλιστα.» Αποκρίνεται, έχοντας ένα δύσπιστο ίχνος στην έκφραση της.
«Και το παιδί ποιανού είναι;» Η ερώτηση κάνει για μερικά δευτερόλεπτα την Κατερίνα να μαρμαρώσει.

«Είσαι κουφή; Δεν με άκουσες πριν;» Αποφασίζει να δείξει εχθρική στάση.

Η Μυρτώ πνίγει το χαμόγελο της. Οι υποψίες της έβγαιναν σιγά σιγά αληθινές.
«Εγώ νομίζω πως είναι κάποιου άλλου.» Δηλώνει με ευκολία. Η Κατερίνα μουδιάζει.
«Ίσως να είναι του Οδυσσέα, μμ;» Κάνει πως μαντεύει, κοιτάζοντας την κατάματα, με θάρρος.
«Ξέρεις. Εκείνου που ήσουν έτοιμη να φιλήσεις εχθές, εδώ, στο νοσοκομείο.» Οι ρόλοι αλλάζουν απότομα. Τώρα η Μυρτώ είναι αυτή που έχει το πάνω χέρι.

Η Κατερίνα την παρακολουθεί, πλέον, με το στόμα ορθάνοιχτο από το σοκ.
«Πως το ξέρεις; Μας παρακολουθείς;» Είναι συγχυσμένη. Αδυνατεί να πιστέψει, πως αυτή η γυναίκα, δεν έχει όρια.
«Μέχρι που μπορείς να φτάσεις;» Προσθέτει για το τέλος.

Η Μυρτώ ρουθουνίζει.
«Απλά δεν είχες την τύχη με το μέρος σου εχθές, Κατερίνα. Ούτε και σήμερα.» Δεν γνωρίζει αν η εξήγηση της την καθησυχάζει. Ούτε και την νοιάζει, ιδιαίτερα.
«Τώρα, θα σου κάνω ξανά την ίδια ερώτηση.» Το ύφος της είναι σκληρό, εστιάζοντας μόνο σε εκείνην.
«Είναι όντως του Αντρέα;» Όλα μαρτυρούν, επάνω στην Μυρτώ, το πόσο αποφασισμένη είναι. Δεν θα την άφηνε να φύγει, εάν δεν άκουγε την αλήθεια.

Η Κατερίνα αφήνει τους ώμους της να καταρρεύσουν.
«Όχι.» Η απάντηση προκαλεί ανακούφιση στην Μυρτώ.
«Είναι του ξαδέρφου του, του Οδυσσέα.» Της το εξομολογείται.

«Και ήσουν έτοιμη να το φορτώσεις στον Αντρέα.» Η συνειδητοποίηση είναι εξοργιστική. Έπρεπε, όμως, να το φανταστεί. Τώρα αρχίζουν τα πραγματικά δύσκολα για την σχέση της με τον Αντρέα.
«Γιατί; Τι κακό σου έχει κάνει;»

«Δεν ξέρεις. Δεν μπορείς να έρθεις στην θέση μου.» Η Κατερίνα αντιδρά, ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής της.

«Μπορείς όμως να μου εξηγήσεις.» Την παροτρύνει.

Η κατάσταση ήταν αστεία μεταξύ τους. Η Κατερίνα, είναι η μέλλουσα γυναίκα του Αντρέα Βρεττού, και κάθεται και συζητάει για τα προβλήματα της, με την τωρινή ερωμένη του.

Αγγελικά πλασμένοιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang