Κρυφά

191 24 34
                                    

«Οι πρώτες εξετάσεις, δείχνουν ότι είστε καλά, κύριε Βρεττέ. Δεν έχει πειραχτεί κάποιο ζωτικό όργανο.» Τον ενημερώνει η γιατρός.

«Ωραία.»

«Αλλά θα πρέπει να σας κρατήσουμε για απόψε.» Μια γκριμάτσα δυσανασχέτησης, σχηματίζεται στο πρόσωπο του Αντρέα, μόλις ακούει την συνέχεια της πρότασης της.

«Αν το κρίνετε απαραίτητο εσείς, γιατρέ.» Αποκρίνεται η Βασιλική, χαϊδεύοντας τον ώμο του παιδιού της.

«Καλύτερα να τον αφήσετε να ξεκουραστεί. Πέρασε πολλά σήμερα.» Η γιατρός χαμογελάει υπερβολικά γλυκά στον Αντρέα.

«Ένα λεπτό θέλω μόνο, γιατρέ. Να δω λίγο το παιδί μου.» Η Βασιλική την εκλιπαρεί, χωρίς να τον αφήνει από το άγρυπνο βλέμμα της.

«Εντάξει. Ένα λεπτό, όμως!» Τονίζει, συνεχίζοντας να χαμογελάει.

«Ευχαριστούμε.» Λέει ο Αντρέας. Μόλις κλείνει η πόρτα, στρέφεται προς την μάνα του.
«Μας υποχρέωσε.» Σχολιάζει σαρκαστικά.

Η Βασιλική του δίνει ένα απαλό χαστούκι στον ώμο, εισπράττοντας μια δήθεν σοκαρισμένη έκφραση, από εκείνον.

«Μου έκοψες τα πόδια!»

«Συγγνώμη. Ορκίζομαι να μην επαναληφθεί.» Ο τόνος του βγάζει κάτι το κωμικό.

«Πως βρέθηκες εκεί εσύ;» Ανασηκώνει με καχυποψία το φρύδι της.

«Με το αμάξι.» Εννοείται πως δεν θα της έδινε σοβαρή απάντηση.

«Και γιατί ήσουν μαζί της;» Η Βασιλική επιμένει να μάθει.

Ήξερε ότι δεν θα μπορέσει να ξεφύγει από την ανάκριση της. Παίρνει μια βαθιά ανάσα, με το πρόσωπο του να σοβαρεύει απότομα.

«Ξέρεις ποια είναι, σωστά;» Η Βασιλική αισθάνεται σαν να πήγε ο καιρός πίσω. Τότε που ο Αντρέας ήταν ένα μικρό και ανυπεράσπιστο παιδί. Έτσι την κοιτάει και τώρα.

«Φυσικά και την ξέρω, Αντρέα.» Τον επιβεβαιώνει. Ο Αντρέας προσπαθεί να αποφύγει το διαπεραστικό της βλέμμα.
«Πως βρέθηκε μαζί σου εκεί; Τι σου έκανε;»

«Δεν έφταιγε εκείνη.» Απαντάει αμέσως, διαλύοντας κάθε υποψία.
«Ήμουν έτοιμος να φύγω από εκεί.» Ξεκινάει να εξιστορεί. Η Βασιλική τον παρακολουθεί προσεκτικά.
«Είδα τρία αυτοκίνητα να σταματάνε, και κάποιους άντρες να με πλησιάζουν.» Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάται και πάρα πολλά. Μόνο τα βασικά.
«Ο ένας απ' αυτούς με απείλησε, και μετά.... άρχισαν να με χτυπάνε.» Συμπληρώνει, τελειώνοντας με την ιστορία του.

Αγγελικά πλασμένοιWhere stories live. Discover now